Showing 1 - 10 of 2,655
Kennzeichnend für viele gescheiterte Vorhaben der ersten E-Commerce-Revolution war das Fehlen einer unternehmenspolitischen Ausrichtung, strategischer Ziele und entsprechender operativer Steuerungsgrößen. Die "zweite E-Commerce-Revolution" kann nur auf der Grundlage eines professionellen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013510637
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003328012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010238993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001640694
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001508060
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001676116
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013258373
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012226391
Global Challenges and Strategic Disruptors in Asian Businesses and Economies / Patricia Ordonez de Pablos, Miltiadis Lytras -- Active Social Listening and its Impact on Firm Strategies : Study of Indian Context / Som Bhattacharyya, Neenu Neenu Augmenting Human Resource Proximity Plumbing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012213656
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011785526