Showing 1 - 10 of 770
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012200915
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012025938
Part I - Value Creation and Selling Services -- Part II - Business Negotiations and Sales in B2B -- Part III - Using … Technology and Innovation to Increase Sales and Study Consumers -- Part IV - Selling More or Consuming Less? …) value creation and selling services, followed by (II) business negotiations and sales in B2B, (III) using technology and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013504697
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012183536
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011418300
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001413154
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003583094
Die Vermarktung und Abwicklung von Großaufträgen und -projekten erfordert ein spezielles Marketing-Know-how. Das vorliegende Werk beschäftigt sich mit allen dafür notwendigen Managementaufgaben. Die Perspektive ist dabei branchenübergreifend und umfasst klassische Industriebranchen genauso...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016601
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009743556