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Retailing comprises about 40% of the U.S. economy, and is a major economic engine of the world economy. While the retail sector has always been very competitive, in recent years, the competitive nature of the field has increased dramatically. Customers too have become more exacting, demanding...
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Vielfalt durch Gestaltungsfreiheit im Wettbewerb -- Preisempfehlungen aus wettbewerbsökonomischer Sicht -- Die Zwecke … große Schweigen – oder dient ein offener Diskurs zwischen Handel und Industrie den Interessen der Verbraucher?. … im Wettbewerb in regelmäßigen Zeitabständen auf den Prüfstand der Deregulierung. An der Preis- und Markenpflege im …
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adäquate Gegenmaßnahmen " Wissenstransfer und wissensgeleitete Prozessverbesserung " Führungsaufgabe Wissenslogistik …
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Mit Beiträgen von: Corinna Engelhardt, Karl Hall, Johann Ortner; Janez Hrastnik, Herwig Rollett, Markus Strohmaier; Stefan Schwänzl; Kurt Wöls; Andreas Sagmeister; Max Rumpfhuber; Christian Ferger; Rüdiger Reinhardt, Dietmar Kilian; Andreas Redling, Andreas Traunfellner; Matthias Werner;...
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"In the current business landscape, many business firms compete in one project and cooperate in another related project, and they do so at the same time. Even more interesting is that certain members of these firms are involved in both projects. This book examines this new business...
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