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Konferenzbeitrag
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Article
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98
Sammlung
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94
Handbuch
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Statistik
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Forschungsbericht
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Statistics
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Glossary included
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Wirtz, Bernd W.
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Bajari, Patrick L.
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Filer, Randall Keith
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Hanousek, Jan
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Hortaçsu, Ali
2
Meeder, Uta
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Wiseman, Alan E.
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Alozie, Emmanuel C.
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Andersen, Birgitte
1
Babin, Jens-Uwe
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Bartmann, Dieter
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Bettig, Ronald V.
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Brown, Ian
1
Brückner, Dirk
1
Burkart, Patrick
1
Böshenz, Johann
1
Cadosch, Roger M.
1
Croteau, David
1
Dholakia, Nikhilesh
1
Dholakia, Ruby R.
1
Dobie, Ian Michael
1
Dombrowski, Ines
1
Fantapié Altobelli, Claudia
1
Fields, Gary
1
Fields, Gary S.
1
Fisbeck, Hagen
1
Fransman, Martin
1
Fritz, Wolfgang
1
Frostling-Henningsson, Maria
1
García Moreno, María Antonia
1
Gatta, Mary
1
Guttmann, Robert
1
Hagen, Jörg
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Hall, Jeanne Lynn
1
Hazebrouck, Jan-Peter
1
Heesen, Rainer
1
Heil, Bertold
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Henkel, Christiane
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Henn, Burkhard
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Institution
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Council on Foreign Relations
1
Gale Research Inc. <Detroit, Mich.>
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
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USA / Federal Trade Commission / Bureau of Economics
1
Universität Hamburg
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William Davidson Institute <Ann Arbor, Mich.>
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Gabler Edition Wissenschaft
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DUV / Wirtschaftswissenschaft
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Gabler-Lehrbuch
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A Council on Foreign Relations book
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Advances in foreign policy analysis
1
Akademische Abhandlungen zu den Wirtschaftswissenschaften
1
Berner Beiträge zum Steuer- und Wirtschaftsrecht
1
Conference proceedings Trends in Business Communication 2020
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Critical media studies : Institutions, politics, and culture
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DUV / Wirtschaftsinformatik
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Economic issues
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Forschungsbeiträge zur Wirtschaftsinformatik
1
Forum Marketing & Management : Probleme, Konzepte, Lösungen
1
Gabler Edition Wissenschaft / Interaktives Marketing
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Gabler Edition Wissenschaft / Markt- und Unternehmensentwicklung
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Gabler Edition Wissenschaft : Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
1
Gabler Edition Wissenschaft : Markt- und Unternehmensentwicklung
1
Gabler-Edition Wissenschaft
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International review of environmental and resource economics
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Perspektiven des Sportsponsoring
Babin, Jens-Uwe
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1995
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Medien, Propaganda und Public Choice
Jenöffy-Lochau, Marek
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1997
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Politisches Marketing in den Massenmedien
Dombrowski, Ines
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1997
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Wettbewerbsstrategien im europäischen Audiovisionsbereich
Hagen, Jörg
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1995
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Gale directory of publications and broadcast
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: an annual guide to publications and broadcasting stations including newspapers, magazines, journals, radio stations, television...
Gale Research Inc. <Detroit, Mich.>
-
Detroit, Mich. [u.a.] : Gale Group
-
122.1990 -
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000370814
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6
Medienmarkt und Fusionskontrolle : die Anwendung der europäischen Fusionskontrollverordnung auf den Mediensektor
Ablasser-Neuhuber, Astrid
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000991309
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7
Protest and popular culture : women in the U.S. labor movement, 1894 - 1917
Triece, Mary Eleanor
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001501745
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8
Medienökonomik : Einführung in eine ökonomische Theorie der Medien
Kiefer, Marie Luise
-
2001
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9
The business of
media
: corporate
media
and the public interest
Croteau, David
;
Hoynes, William
-
2006
-
2. ed.
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10
Media
, bureaucracies, and foreign aid : a comparative analysis of the United States, the United Kingdom, Canada, France and Japan
Van Belle, Douglas A.
;
Rioux, Jean-Sébastien
;
Potter, …
-
2004
-
1. ed
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001791211
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