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Hochschulschrift
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Arbeitspapier
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Thesis
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Case study
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Konferenzbeitrag
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Amtsdruckschrift
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42
Government document
42
Sammlung
42
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Handbuch
38
Ratgeber
31
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19
Glossary included
19
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Frese, Erich
10
Sydow, Jörg
8
Ahlert, Dieter
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Pepels, Werner
7
Scholz, Christian
7
Schögel, Marcus
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Gassmann, Oliver
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Helfen, Markus
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Homburg, Christian
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Hudetz, Kai
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Itō, Motoshige
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Handbuch Multi-Channel-Marketing
29
Organisation des Controlling : Grundlagen, Praxisbeispiele und Perspektiven
14
The life cycle of corporate governance
14
Multichannel-Management
10
Orchestration of the global network organization
10
How Europe's economies learn : coordinating competing models
9
International management of research and development
9
Management der Notaufnahme : Patientenorientierung und optimale Ressourcennutzung als strategischer Erfolgsfaktor
9
Vertriebsleiterhandbuch : Erfolge im Verkauf planen und steuern
9
Innovative Personal-Organisation : Center-Modelle für Wertschöpfung, Strategie, Intelligenz und Virtualisierung
8
Managing customer experiences in an omnichannel world : melody of online and offline environments in the customer journey
8
Organisation in Marketing und Vertrieb
8
Handbuch Project Management Office : [mit PMO zum strategischen Management der Projektlandschaft]
7
Organised retailing and agri-business : implications of new supply chains on the Indian farm economy
7
The AMA handbook of project management
7
Designing and developing organisations for tomorrow
6
Dimensionen der Logistik : Funktionen, Institutionen und Handlungsebenen
6
Integration in der internationalen Unternehmung
6
International marketing ; Vol. 3
6
Komplexitätsmanagement
6
Advanced project management : leadership, organization, social processes
5
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb
5
Managing business in a multi-channel world : success factors for e-business
5
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
5
Marketing strategy organization and implementation
5
New trends in distribution logistics
5
Organisation im Wandel der Märkte : Erich Frese zum 60. Geburtstag
5
Roadmap to E-Business : wie Unternehmen das Internet erfolgreich nutzen ; Festschrift zum 75. Geburtstag von Prof. Dr. Heinz Weinhold-Stünzi
5
Systembanking
5
Web-Exzellenz im E-Commerce : Innovation und Transformation im Handel
5
Corporate Shared Services : Bereitstellung von Dienstleistungen im Konzern
4
Designing organizations : 21st century approaches
4
Die Gestaltung der Organisationsdynamik : Konfiguration und Evolution; Festschrift für Professor Dipl.-Kfm. Dr. Oskar Grün zum 65. Geburtstag
4
Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings of the International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing, Montréal, Canada, September 1 - 2, 1995
4
Enterprise architecture management in der Praxis : Wandel, Komplexität und IT-Kosten im Unternehmen beherrschen
4
Erfolgreiche Steuerungs- und Reportingsysteme in verbundenen Unternehmen : Controlling als Chance in der Rezession
4
Explanatory frameworks : economics, geography, social analysis
4
Marketing-mix strategies - distribution strategy and pricing strategy
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Organisationsmanagement : Neuorientierung der Organisationsarbeit
4
Organizational transformation and scientific change : the impact of institutional restructuring on universities and intellectual innovation
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Organized fresh food retail chains versus traditional wholesale markets : marketing efficiency and farmers' participation
Bathla, Seema
- In:
Organised retailing and agri-business : implications of …
,
(pp. 207-227)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011378213
Saved in:
2
Internationalisation des filières fruits et légumes : le cas de Compagnie Fruitière
Montigaud, Jean-Claude
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001571272
Saved in:
3
Kooperation und Koordination im Multi-Channel-Marketing
Oelsnitz, Dietrich von der
- In:
Handbuch Multi-Channel-Marketing
,
(pp. 323-351)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003432943
Saved in:
4
Supermarket growth and rural welfare : evidence from Kenya
Rao, Elizaphan James Oburu
;
Qaim, Matin
- In:
Organised retailing and agri-business : implications of …
,
(pp. 81-97)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011376514
Saved in:
5
The new supply chains in Malaysia : implications tot the fruits and vegetables producers
Arshad, F. Mohamed
- In:
Organised retailing and agri-business : implications of …
,
(pp. 99-118)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011376516
Saved in:
6
An innovative marketing model for fresh produce in China : farmer-supermarket direct-purchase
Hu, Dinghuan
;
Gale, Fred
- In:
Organised retailing and agri-business : implications of …
,
(pp. 119-138)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011378205
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7
Inclusive fresh food retail chains in India : a case study from Punjab
Singla, Naresh
;
Singh, Sukhpal
;
Dhindsa, Paramjeet Kaur
- In:
Organised retailing and agri-business : implications of …
,
(pp. 229-240)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011378215
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8
Accepting a new nano-tech-based technology in the fruit storage industry : a B2B perspective from the Middle East
Omrani, Azad
;
Vallaster, Christine
- In:
Islamic perspectives on marketing and consumer behavior …
,
(pp. 268-295)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011611063
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9
Die soziale Konstruktion eines perfekten Marktes : der Auktionsmarkt für Erdbeeren in Fontaines-en-Sologne
Garcia-Parpet, Marie-France
- In:
Dispositiv und Ökonomie : Diskurs- und …
,
(pp. 39-82)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011722786
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10
Environmental and social sustainability in the fresh fruit and vegetables supply chain : competitiveness' asset
Tecco, Nadia
;
Giuggioli, Nicole
;
Girgenti, Vincenzo
; …
- In:
Sustainable supply chain management
,
(pp. 121-137)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011860255
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