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Germany
153
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Marketingmanagement
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Textbook
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Aufsatzsammlung
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476
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Conference proceedings
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Congress Report
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181
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174
Handbuch
174
Bibliographie
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Glossar enthalten
136
Glossary included
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125
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85
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German
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Meffert, Heribert
17
Homburg, Christian
12
Bruhn, Manfred
11
Adeola, Ogechi
9
Kotler, Philip
9
Spiller, Achim
9
Freiling, Jörg
8
Kirchgeorg, Manfred
8
Marinov, Marin A.
8
Wiedmann, Klaus-Peter
8
Enke, Margit
6
Kollmann, Tobias
6
Belz, Christian
5
Esch, Franz-Rudolf
5
Foroudi, Pantea
5
Gbadamosi, Ayantunji
5
Hildebrandt, Lutz
5
Hinson, Robert
5
Huchzermeier, Arnd
5
Kaas, Klaus Peter
5
Langner, Sascha
5
Mußhoff, Oliver
5
Neudecker, Niels
5
Ratten, Vanessa
5
Schögel, Marcus
5
Stauss, Bernd
5
Tong, Tony W.
5
Zanger, Cornelia
5
Benkenstein, Martin
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Chesney, Marc
4
Diller, Hermann
4
Dräger, Peter
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Dube, Mercy
4
Fritz, Wolfgang
4
Griese, Kai-Michael
4
Hennigs, Nadine
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Klein, Thomas A.
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Köhler, Richard
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Madichie, Nnamdi O.
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Mogaji, Emmanuel
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Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
24
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
20
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
17
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
16
Real options theory
16
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
15
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
13
Political marketing in the United States
13
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
12
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
12
Marketing and the common good : essays from Notre Dame on societal impact
12
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
12
The Routledge companion to marketing and feminism
12
The SAGE handbook of marketing ethics
12
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
11
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
10
Marketing in the emerging markets of Islamic countries
10
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
10
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
9
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
9
Shopper-Marketing : mit Shopper Insights zu effektiver Markenführung bis an den POS
9
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
9
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
8
Research at the marketing-entrepreneurship interface
8
Development of scientific marketing in the twentieth century : research for sales in the pharmaceutical industry
7
History of marketing thought ; Volume 3
7
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
7
Marketing als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie : Festschrift zum 60. Geburtstag von Hans Hörschgen
7
Marketing strategy organization and implementation
7
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte Einführung
7
Sustainable Marketing Management : Grundlagen und Cases
7
The connected customer : the changing nature of consumer and business markets
7
The marketing : accounting interface
7
After fifty : how the baby boom will redefine the mature market ; travel & leisure, fast food, apparel/retail, technology, health, financial services
6
Changing the course of marketing : alternative paradigms for widening marketing theory
6
Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0
6
E-marketing ; Vol. 2
6
Evolving and emerging issues in marketing strategy
6
Inside marketing : practices, ideologies, devices
6
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
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A real options approach for joint overhaul and replacement strategies with mean reverting prices
Mac Cawley, A. F.
;
Cubillos, Maximiliano
;
Pascual, Rodrigo
- In:
Operations research and systems : XVIII …
,
(pp. 303-324)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012167830
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2
Quantization meets Fourier : a new technology for pricing options
Callegaro, Giorgia
;
Fiorin, Lucio
;
Grasselli, Martino
- In:
Application of operations research to financial markets
,
(pp. 59-86)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012157344
Saved in:
3
Mean-reversion and structural breaks in crude oil, copper, and shipping
Geman, Hélyette
;
Ohana, Steve
- In:
Risk management in commodity markets : from shipping to …
,
(pp. 183-205)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003787698
Saved in:
4
Long memory and hysteresis
Peretti, Christian de
- In:
Long memory in economics : with 50 tables
,
(pp. 363-389)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003375660
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5
Does the Tunisian stock market overreact?
Hammami, Fatma
;
Abaoub, Ezzeddine
- In:
Risk management and value : valuation and asset price
,
(pp. 437-462)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003686200
Saved in:
6
Threshold mean reversion in stock prices
Jawadi, Fredj
- In:
Risk management and value : valuation and asset price
,
(pp. 477-493)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003686202
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7
R&D investments and firm survival across regions
Abellán Madrid, María Jesús
;
García Tabuenca, Antonio
; …
- In:
Innovation and entrepreneurship in the global economy : …
,
(pp. 21-43)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011338118
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8
A paradox of the mean variance setting for the long term investor
Lioui, Abraham
- In:
Models and methods in economics and management science …
,
(pp. 75-93)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011551843
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9
Bubble troubles? : rational storage, mean reversion, and runs in commodity prices
Bobenrieth H., Eugenio S.
;
Bobenrieth H., Juan R. A.
; …
- In:
The economics of food price volatility
,
(pp. 193-208)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010434181
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10
A slowly evolving mean of the price-to-dividend ratio, its economic influences and predictive power for stock returns
Herwartz, Helmut
;
Rengel, Malte
;
Fang, Xu
- In:
An analysis of long-term influences on financial …
,
(pp. 7-41)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010480408
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