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Graue Literatur
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Non-commercial literature
10,148
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Arbeitspapier
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Hochschulschrift
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Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Konferenzschrift
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research-article
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Case study
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Fallstudie
628
Conference proceedings
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Bibliografie enthalten
561
Bibliography included
561
No longer published / No longer aquired
466
Business report
411
Geschäftsbericht
411
Conference paper
405
Konferenzbeitrag
405
Amtsdruckschrift
265
Government document
265
Lehrbuch
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Collection of articles written by one author
214
Sammlung
214
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Handbook
172
Handbuch
172
Ratgeber
171
Guidebook
152
Statistik
138
review-article
135
Festschrift
131
Wörterbuch
112
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1
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1
Dutch
1
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Author
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Molyneux, Philip
20
Büttgen, Marion
10
Möslein, Kathrin
10
Paul, Stephan
10
Schwizer, Paola
10
Williams, Jonathan
10
Bonin, Hubert
9
Buch, Claudia M.
9
Degryse, Hans
9
Dinçer, Hasan
9
Ferri, Giovanni
9
Hai-Jew, Shalin
9
Kirchhoff, Sabine
9
Llewellyn, David T.
9
Rolfes, Bernd
9
Schiereck, Dirk
9
Adeola, Ogechi
8
Ayadi, Rym
8
Baxmann, Ulf G.
8
Carletti, Elena
8
Carretta, Alessandro
8
Farina, Vincenzo
8
Krcmar, Helmut
8
Ongena, Steven
8
Ozuem, Wilson
8
Ratten, Vanessa
8
Acharya, Viral V.
7
Allen, Franklin
7
Beck, Thorsten
7
Berger, Allen N.
7
Di Virgilio, Francesca
7
Dölling, Steffen
7
Fantapié Altobelli, Claudia
7
Füller, Johann
7
Girardone, Claudia
7
Hartmann, Philipp
7
Hinson, Robert
7
Martín Aceña, Pablo
7
Miklaszewska, Ewa
7
Möhlenbruch, Dirk
7
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Institution
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Bank of Communications <Schanghai> / Financial Research Center / Research Group
1
Singapur / Monetary Authority
1
USA / Department of State / Office of Inspector General
1
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The Oxford handbook of banking
52
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
39
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
35
Wege zur effizienten Finanzfunktion in Kreditinstituten : Compliance & Performance
31
Social media and crisis communication
28
Contemporary issues in social media marketing
23
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
23
Digital transformation in journalism and news media : media management, media convergence and globalization
21
Handbook of research on integrating social media into strategic marketing
21
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
20
Analyzing the strategic role of social networking in firm growth and productivity
19
Handbuch Aufsichts- und Verwaltungsräte in Kreditinstituten : rechtlicher Rahmen, betriebswirtschaftliche Herausforderungen, Best Practices
19
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
19
Fraud Management in Kreditinstituten : Praktiken, Verhinderung, Aufdeckung
18
Social Web im Tourismus : Strategien - Konzepte - Einsatzfelder
18
The SAGE handbook of social media marketing
18
Community-Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen
16
Competition and profitability in European financial services : strategic, systemic and policy issues
16
Handbuch Solvabilität : aufsichtliche Kapitalanforderungen an Kreditinstitute
16
The Palgrave handbook of European banking
16
Virtual enterprises communities & social networks : Workshop GeNeMe '10 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.10.2010
16
Web 2.0 und soziale Netzwerke - Risiko oder strategische Chance? : Handlungsoptionen für die Zukunftsperspektive von Kreditinstituten
16
Information diffusion management and knowledge sharing ; volume 2
15
New issues in financial institutions management
15
Organizations and social networking : utilizing social media to engage consumers
15
Personalentwicklung 2.0 : Lernen, Wissensaustausch und Talentförderung der nächsten Generation
15
Innovationen und Innovationsmanagement in der Finanzbranche
14
Strategic customer relationship management in the age of social media
14
Banking and finance in the Mediterranean : a historical perspective
13
Capturing, analyzing, and managing word-of-mouth in the digital marketplace
13
I-KNOW '08 and I-MEDIA '08 : International Conferences on Knowledge Management and New Media Technology ; conference proceedings ; [Graz, Austria, September 3 - 5, 2008]
13
Indian banking : the new vision
13
Management in Kreditinstituten und Unternehmen - ein Querschnitt aktueller Entwicklungen : Festschrift zum 70. Geburtstag von Henner Schierenbeck
13
Social Media in der Organisationskommunikation : empirische Befunde und Branchenanalysen
13
Social media in strategic management
13
Social media listening and monitoring for business applications
13
Stress-testing the banking system : methodologies and applications
13
Szenarioanalysen und Stresstests in der Bank- und Versicherungspraxis : regulatorische Anforderungen, Umsetzung, Steuerung
13
The Routledge companion to digital consumption
13
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Gemeinschaften 2011"]
13
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ECONIS (ZBW)
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Es ist Zeit für ein neues Selbstverständnis für Banken und Kunden
Kröner, Matthias
;
Kölsch, Martin
;
Zimmer, Yvonne
- In:
Erfolgsfaktor Kundenorientierung : aktuelle Ansätze in …
,
(pp. 143-155)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008798878
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2
Web 2.0 : rechtliche Spielregeln für Banken
Gores, Joachim
;
Diedrich, Kay
;
Nebel, Jens
- In:
Web 2.0 und soziale Netzwerke - Risiko oder …
,
(pp. 433-451)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009389910
Saved in:
3
Technologie folgt Strategie
Gunter, Markus
- In:
Web 2.0 und soziale Netzwerke - Risiko oder …
,
(pp. 163-176)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009390084
Saved in:
4
Das Mitmach-Web schafft transparentes
Banking
Kölsch, Martin
- In:
Web 2.0 und soziale Netzwerke - Risiko oder …
,
(pp. 137-153)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009390086
Saved in:
5
Banken im Wandel : die Unplanbarkeit des Social-Media-Zeitalters ; neue Wege der Zusammenarbeit, soziale Plattformen und mobile Technologien
Spreitzer, Thomas
;
Steden, Ansgar
- In:
Web 2.0 und soziale Netzwerke - Risiko oder …
,
(pp. 65-83)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009390090
Saved in:
6
Web 2.0 und Social Media für Banken : Risiko oder strategische Chance?
Grahl, Andreas
- In:
Web 2.0 und soziale Netzwerke - Risiko oder …
,
(pp. 11-35)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009390093
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7
Impact of digitization on commercial
banking
services
Garg, Preeti
- In:
Technological innovations for sustainability and …
,
(pp. 71-90)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012269156
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8
Systemic barriers to financial inclusion in the
banking
sector of Bangladesh
Amit, Sajid
;
Kafy, Abdulla-Al
;
Barua, Lumbini
- In:
Business and Management in Asia: Digital Innovation and …
,
(pp. 121-138)
.
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013547960
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9
Spatial competition and market power in
banking
Richards, Timothy J.
;
Acharya, Ram N.
;
Kagan, Albert
- In:
Innovation and system dynamics in food networks 2007 : …
,
(pp. 431-457)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003713390
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10
Soziale Aspekte in der Risk Governance : die "Subprime-Crisis"
Haller, Matthias
- In:
Corporate Governance : zur personalen und sozialen …
,
(pp. 139-142)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003714131
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1
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