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Fallstudie
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Aufsatzsammlung
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701
Bibliography included
701
Lehrbuch
550
Textbook
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
472
Article
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Conference paper
454
Konferenzbeitrag
454
Ratgeber
441
Conference proceedings
398
Guidebook
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Amtsdruckschrift
324
Government document
324
Conference Paper
211
Reprint
202
Collection of articles written by one author
177
Sammlung
177
Handbook
175
Handbuch
175
Statistik
127
Forschungsbericht
123
Glossar enthalten
115
Glossary included
115
Research Report
107
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3
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Dutch
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Author
All
Audretsch, David B.
29
Fritsch, Michael
28
Welter, Friederike
26
Freiling, Jörg
23
Kollmann, Tobias
23
Ratten, Vanessa
17
Zahn, Erich
17
Dana, Leo Paul
15
Fayolle, Alain
15
Klandt, Heinz
15
Stam, Erik
15
Wright, Mike
15
Harms, Rainer
14
Schwarz, Erich J.
14
Acs, Zoltán J.
13
Bouwman, Harry
13
Gartner, William B.
13
Hinterhuber, Hans H.
13
Schulte, Reinhard
13
Brush, Candida G.
12
Gassmann, Oliver
12
Gemünden, Hans Georg
12
Hinz, Thomas
12
Kraus, Sascha
12
Thurik, Adriaan R.
12
Carter, Nancy M.
11
Wildemann, Horst
11
Wirtz, Bernd W.
11
Brixy, Udo
10
Bruhn, Manfred
10
Cooper, Sarah
10
Davidsson, Per
10
Gruber, Marc
10
Kuckertz, Andreas
10
Okazaki, Shintaro
10
Porter, Michael E.
10
Sternberg, Rolf G.
10
Szerb, László
10
Voigt, Kai-Ingo
10
Bögenhold, Dieter
9
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Institution
All
Technische Universität Braunschweig
1
Tōkyō-Kaijō-Nichidō-Kasai-Hoken-Kabushiki-Kaisha
1
Workshop Regionales Risikokapital und Existenzgründung <1997, Braunschweig>
1
Published in...
All
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
56
Advertising theory
31
World encyclopedia of entrepreneurship
28
The entrepreneur & the entrepreneurship cycle
23
Gründungsforschungs-Forum 2000 : Dokumentation des 4. G-Forums, Wien, 5./6. Oktober 2000
20
Gründungsforschungs-Forum 2001 : Dokumentation des 5. G-Forums Lüneburg, 4./5. Oktober 2001
19
Handbook of research on competitive strategy
19
The advertising and consumer culture reader
19
Entrepreneurial finance : Kompendium der Gründungs- und Wachstumsfinanzierung ; mit 25 Tabellen
18
Explorations in critical studies of advertising
18
Female immigrant entrepreneurs : the economic and social impact of a global phenomenon
18
Frontiers of entrepreneurship research 2012 : proceedings of the thirty-second annual Entrepreneurship Research Conference
18
The Oxford handbook of entrepreneurship
17
The Oxford handbook of entrepreneurship and collaboration
17
A general perspective
16
Entrepreneurial teams and new business creation
16
Finanzierung von Sozialunternehmern : Konzepte zur finanziellen Unterstützung von Social Entrepreneurs
16
International research handbook on successful women entrepreneurs
16
Kreative gründen anders! : Existenzgründungen in der Kulturwirtschaft ; ein Handbuch
16
Neue Unternehmen : interdisziplinäre Beiträge zur Gründungsforschung
16
The Routledge companion to global female entrepreneurship
16
Werbung im internationalen Vergleich : Zustand und Entwicklung
16
De Gruyter handbook of entrepreneurial finance
15
Handbook of research on business model innovation through disruption and digitalization
15
New firm startups
15
Research at the marketing-entrepreneurship interface
15
Small business and entrepreneurship ; Vol. 1
15
The Emerald handbook of women and entrepreneurship in developing economies
15
The Routledge companion to international entrepreneurship
15
The Sage handbook of small business and entrepreneurship
15
Digitale Transformation gestalten : Geschäftsmodelle, Erfolgsfaktoren, Checklisten
14
Entrepreneurship and growth in local, regional and national economies : frontiers in European entrepreneurship research ; [papers from the annual Research in Entrepreneurship and Small Business Conference ... held in Cardiff in November 2007]
14
Evolving entrepreneurial strategies for self-sustainability in vulnerable American communities
14
Grow East : Wachstumsstrategien in CEE ; von Beiersdorf bis Henkel, von Hipp bis Erste Bank
14
Gründung von Technologieunternehmen : Merkmale, Erfolg, empirische Ergebnisse
14
Handbook of research on new venture creation
14
Iranian entrepreneurship : deciphering the entrepreneurial ecosystem in Iran and in the Iranian diaspora
14
Spin-offs: Vom Brutkasten zum Marktschlager : Erfolgsgeschichten aus Schweizer Hochschulen
14
The Sage handbook of advertising
14
Advertising in developing and emerging countries : the economic, political and social context
13
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Incumbent responses to an entrant with a new business model : resource co-deployment and resource re-deployment strategies
Ahuja, Gautam
;
Novelli, Elena
- In:
Resource redeployment and corporate strategy
,
(pp. 125-153)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540556
Saved in:
2
OnePlus : a Chinese tech startup aiming to disrupt the global smartphone market
Qumer, Syeda Maseeha
;
Purkayastha, Debapratim
- In:
China-focused cases : selected winners of the CEIBS …
,
(pp. 41-64)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012004026
Saved in:
3
Die Geschäftssystementwicklung in der Vormarktphase
Gersch, Martin
;
Goeke, Christian
;
Sundermeier, Janina
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 243-261)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010531078
Saved in:
4
Ideenexploration und -bewertung im Rahmen der Gründungsplanung
Möhrle, Martin G.
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 199-216)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010531080
Saved in:
5
Ideenexploration und -bewertung im Rahmen der Gründungsplanung (Pre-Seed-Phase)
Möhrle, Martin G.
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 255-272)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003600484
Saved in:
6
Die Geschäftssystementwicklung in der Vorgründungsphase
Gersch, Martin
;
Goeke, Christian
- In:
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben …
,
(pp. 273-289)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003600498
Saved in:
7
Wertschöpfung in vernetzten Medienunternehmen : praxisrelevante Phänomene und strategische Implikationen für Geschäftsmodelle der neuen Medien
Werning, Stefan
;
Kunz, Reinhard
- In:
Wertschöpfung durch Medien im Wandel
,
(pp. 67-84)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014567839
Saved in:
8
Perspektivenwechsel bei ausländischen multinationalen Unternehmen in Mittel-und Osteuropa : Strategien für die neuen wirtschaftlichen Realitäten
Schuh, Arnold
- In:
Internationales Management und die Grundlagen des …
,
(pp. 273-291)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011503399
Saved in:
9
Digitale Zeitenwende in der Versicherungswirtschaft
Oletzky, Torsten
- In:
Festschrift für Prof. Dr. J.-Matthias Graf von der …
,
(pp. 73-94)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011964787
Saved in:
10
Sourcing
Bruck, Christian
;
Frenzel, Thomas
- In:
Trends im Zahlungsverkehr II
,
(pp. 95-125)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010484079
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1
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