Showing 1 - 10 of 10
Auf Grundlage des Corporate-Management-Modells identifizieren die Autoren zehn Wertsteigerungshebel, die zusammen den normativen Rahmen, die Corporate Strategy und die internen Corporate-Governance-Mechanismen bilden. Mit zahlreichen Fallbeispielen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012216599
Preface to the second edition -- The luxury market -- The market and business of luxury : an introduction / Günter Müller-Stewens, Benjamin Berghaus -- Classifying luxury and prodigality / Michael JÄckel -- Exploring luxury consumer behaviour / Prokopis Theodoridis, Sofia Vassou --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011796540
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010237276
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836767
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009509109
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009307529
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009307530
Die meisten Grossunternehmen verfügen heute über eine mehr oder weniger aufwändig dotierte Strategieabteilung. Ihr Beitrag an der Wertschöpfung ist aber unzureichend erforscht und kaum messbar. Als typische zentrale Unternehmensfunktion muss die Strategieabteilung nachweisen können, welchen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009715751
Preface -- Why business models need to radically shift -- Taking consequences from digitization and servitization -- Assessing your current business model -- Moving from small tweaks to radical shifts -- How to lead a radical shift of your business model -- Shifting the level of inclusiveness --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011571748
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014011023