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Virtuelle Waldlandschaften : Instrument für die partizipative Forstplanung? ; wissenschaftliche Grundlagen ; Fallstudie Belchen
Almehasneh, Ahssem
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2009
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1. Aufl.
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Strategic change management in the public sector : an EFMD European case book
Longo, Francesco
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Program and its initiation in practice: development program initiation in a public consortium
Martinsuo, Miia
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Lehtonen, Päivi
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2007
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Wind energy
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in England, Wales and Denmark: factors influencing project success
McLaren Loring, Joyce
- In:
Energy policy
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2007
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4
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Amadi-Echendu, Joe
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- In:
Journal of engineering and technology management : JET-M
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2011
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pp. 23-32
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Strategic
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at a university department : a meaningless endeavor or just done in the wrong way?
Winkler, Ingo
- In:
Strategy case book
,
(pp. 167-175)
.
2015
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Centralizing integrated long range
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and budgeting
Valore, Taylor
- In:
Cases on business and management in the MENA region : …
,
(pp. 55-75)
.
2011
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8
Lebenszyklusanalyse in der Gebäudeplanung : Grundlagen, Berechnung, Planungswerkzeuge
König, Holger
;
Kohler, Niklaus
;
Kreißig, Johannes
; …
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010433674
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9
Risikoorientierte Planung und Steuerung des Projektportfolios
Werner, Angela
- In:
Handbuch Multiprojektmanagement und -controlling : …
,
(pp. 119-136)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003749004
Saved in:
10
Planung und Steuerung der Post Merger-Integration
Bauch, Clea
-
2004
-
1. Aufl.
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