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Undetermined
60
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14
Type of publication
All
Article
381
Book / Working Paper
244
Journal
1
Type of publication (narrower categories)
All
Case study
Article in journal
23,832
Aufsatz in Zeitschrift
23,832
Working Paper
10,976
Graue Literatur
8,097
Non-commercial literature
8,097
Arbeitspapier
7,142
Aufsatz im Buch
5,299
Book section
5,299
Hochschulschrift
1,539
Collection of articles of several authors
1,055
Sammelwerk
1,055
Thesis
1,011
Aufsatzsammlung
823
Article
715
Fallstudie
626
Conference paper
463
Konferenzbeitrag
463
Konferenzschrift
386
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
293
Ratgeber
279
Conference Paper
252
Guidebook
249
Lehrbuch
238
Textbook
196
Bibliographie
152
Conference proceedings
144
Collection of articles written by one author
139
Sammlung
139
Amtsdruckschrift
130
Government document
130
Bibliografie enthalten
121
Bibliography included
121
Research Report
112
Handbook
83
Handbuch
83
Forschungsbericht
51
Reprint
51
Systematic review
48
Übersichtsarbeit
48
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Language
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English
426
German
200
French
2
Danish
1
Dutch
1
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Tochtermann, Klaus
5
Uhl, Axel
5
Coombs, W. Timothy
4
Ryan, Damian
4
Stocker, Alexander
4
Back, Andrea
3
Chen, Te Fu
3
Gronau, Norbert
3
Herstatt, Cornelius
3
Michelis, Daniel
3
Pircher, Richard
3
Schildhauer, Thomas
3
Alt, Rainer
2
Arnone, Laurent
2
Aubry, Monique
2
Berg Grell, Kevin
2
Bullinger-Hoffmann, Angelika C.
2
Charlesworth, Alan
2
Cmehil, Craig
2
Colley, Marcel
2
Dahl, Stephan
2
Fong, C. C. Steve
2
Gatautis, Rimantas
2
Geerts, Angy
2
Glückler, Johannes
2
Heidemann, Julia
2
Johnston, Stephen
2
Kleinbaum, Adam M.
2
Labusch, Nils
2
Lopiano, Gabrielle R.
2
Lüthje, Christian
2
Maaß, Christian
2
Marom, Dan
2
Mohana Shanmugam
2
Möslein, Kathrin
2
Müller, Johannes
2
Müller, Ralf
2
Nelke, Astrid
2
Niederhäuser, Markus
2
O'Rourke, James S.
2
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Springer Fachmedien Wiesbaden
10
Metropolis-Verlag für Ökonomie Gesellschaft und Politik GmbH
2
Springer-Verlag GmbH
2
BITKOM Servicegesellschaft
1
Centre for Business Performance <London>
1
Deutsches Institut für Entwicklungspolitik
1
Fachhochschule <Osnabrück>
1
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
1
George Routledge & Sons <London>
1
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
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Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg / Projektteam LinkFisch
1
KnowTech <14, 2012, Stuttgart>
1
NWB Verlag
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Redline Verlag
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Springer Gabler <Firma>
1
Universität Mannheim
1
Verlag Dr. Hut <München>
1
Verlag Dr. Kovač
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Verlagshaus Monsenstein & Vannerdat OHG
1
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HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
12
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
9
Handbook of research on integrating social media into strategic marketing
7
Digital and social media marketing : a results-driven approach
6
Cases on strategic social media utilization in the nonprofit sector
5
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
5
Personalentwicklung 2.0 : Lernen, Wissensaustausch und Talentförderung der nächsten Generation
5
Social media and crisis communication
5
Administrative science quarterly : ASQ ; dedicated to advancing the understanding of administration through empirical investigation and theoretical analysis
4
Corporate social responsibility in the digital age
4
Digital enterprise transformation : a business-driven approach to leveraging Innovative IT
4
Gabler Research
4
International journal of managing projects in business
4
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
4
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
4
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
4
Project management journal : PMJ
4
Research
4
Analyzing the strategic role of social networking in firm growth and productivity
3
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
3
Gabler Edition Wissenschaft
3
Harvard business review : HBR
3
Journal of marketing management : MM
3
Knowledge management 2.0 : organizational models and enterprise strategies
3
Kommunikation und Beratung : sozialwissenschaftliche Schriften zur Landnutzung und ländlichen Entwicklung
3
New approaches to discourse and business communication
3
Premier reference source
3
Psychology & marketing
3
Social-Media-Handbuch : Theorien, Methoden, Modelle
3
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Gemeinschaften 2011"]
3
A Gower book
2
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
2
Berichte aus der Betriebswirtschaft
2
Cases on innovations in educational marketing : transnational and technological strategies
2
Communicating corporate social responsibility : perspectives and practice
2
Contemporary issues in social media marketing
2
Creativity and innovation management
2
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
2
Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative E-Commerce-Geschäftsmodelle und digitale Zeitvorteile
2
Enterprise 2.0 - Die Kunst, loszulassen
2
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Social-Media-Management : Chancen der Neuen Medien nutzen - Risiken für Unternehmen vermeiden ; mit sofort einsetzbaren Beispielen für Social Media Guidelines
Köhler, Thomas R.
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009308411
Saved in:
2
Groundswell : winning in a world transformed by social technologies
Li, Charlene
;
Bernoff, Josh
-
2008
-
[Nachdr.]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009236246
Saved in:
3
Strategische Onlinekommunikation : theoretische Konzepte und empirische Befunde
Hoffjann, Olaf
(
ed.
);
Pleil, Thomas
(
ed.
)
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010425982
Saved in:
4
Social Media als Instrument der Kundenkommunikation : vergleichende Studie von Unternehmen in China, Deutschland und den USA
Corduan, Anja
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011864300
Saved in:
5
Projektmanagement : die Schnittstelle im Unternehmen von Mensch zu Mensch ; [Kontaktstudientag der technischen Fachbereiche 2002]
Hamacher, Bernd
(
ed.
)
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001762597
Saved in:
6
Innovationskommunikation im Web 2.0 : partizipative
Kommunikation
am Beispiel der Markteinführung von Elektrofahrzeugen auf Facebook
Maisch, Bettina
-
2012
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009520696
Saved in:
7
Corporate Identity im Internet : eine Evaluation virtueller Unternehmens-Kultur
Westphal, André
-
2011
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009300111
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8
Using Social Media to discuss global challenges : case studies of the climate change debate on Twitter
Lundgaard, Daniel
-
2021
-
1st edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012659258
Saved in:
9
Aufbruch in die digitale Dimension : wie zehn Jahre Social Media die Businesskommunikation verändert haben
Althaller, Jacqueline
;
Leopold, Meike
-
2021
-
1. Auflage
Die Ergebnisse einer zehnjährigen Studie zu Social Media in der B2B-
Kommunikation
und viele Erfahrungsberichte aus der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395539
Saved in:
10
Effiziente Krisenkommunikation - transparent und authentisch : wie
Kommunikation
in extremen Situationen heute aussehen muss, um Organisationen zukunftsfähig zu machen
Bachmann, Susanne
;
Ternès, Anabel
-
2021
-
2., aktualisierte und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012548363
Saved in:
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