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134
Textbook
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Government document
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Statistik
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Konferenzbeitrag
73
Conference proceedings
72
Bibliographie
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Reprint
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Wörterbuch
49
Statistics
44
Bibliografie
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Handbook
33
Handbuch
33
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23
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Eisend, Martin
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Agarwal, Bina
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Cohen, Maurie J.
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Kramer, Josef
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Semerkova, L. N.
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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European Advertising Academy
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European Society for Opinion and Marketing Research
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Weltbank
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American Marketing Association
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Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
2
Gesellschaft für Westfälische Wirtschaftsgeschichte
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ICORIA <14., 2015, London>
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International Conference on Research in Advertising <4, 2005, Saarbrücken>
2
Nordic Council of Ministers
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Peter Lang GmbH
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Russell Sage Foundation
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Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga
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Advertising and Consumer Psychology Conference <23, 2004, Montréal>
1
Arbeitskreis Werbefernsehen der Deutschen Wirtschaft
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Augsburger Marketingtag <12, 1987, Augsburg>
1
BDW, Deutscher Kommunikationsverband
1
Berufsverband Deutscher Markt- und Sozialforscher
1
Bundesinstitut für Berufsbildung
1
Bundesverband der Verbraucherzentralen und Verbraucherverbände
1
Conference on Advertising and Consumer Psychology <2, 1983, Chicago, Ill.>
1
Conference on America, Japan and EC '92, the Prospects for Marketing, Advertising and Research <1990, Venedig>
1
Conference: Markets, Firms and Property Rights: A Celebration of the Research of Ronald Coase <2009, Chicago, Ill.>
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Deutsche Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft / Fachgruppe Werbekommunikation
1
Deutsche Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft / Fachgruppe Werbekommunikation / Jahrestagung <1., 2014, Mainz>
1
Deutsche Werbewissenschaftliche Gesellschaft
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Deutscher Kommunikationsverband
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Dortmunder Medien-Dialog <2, 2002, Dortmund>
1
Eberhard Karls Universität Tübingen
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Economist Conference Unit <London>
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Edward Elgar Publishing
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Ernst-Strüngmann-Forum <12, 2012, Frankfurt am Main>
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GFK
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Gesellschaft für Unternehmensgeschichte
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Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
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Advances in advertising research
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Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
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Research
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Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
5
European Advertising Academy
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International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
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International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
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Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
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Advertising and consumer psychology
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A World Bank Symposium
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A planet for life
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Age of access? - Grundfragen der Informationsgesellschaft
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Arbeiten aus dem Fachgebiet Geographie der Katholischen Universität Eichstätt : AGE
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Beiträge zur sozialistischen Konsumtionsforschung
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Mirovoe socialističeskoe chozjajstvo : referativnyj sbornik
Bakoveckij, Oleg D.
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-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001385892
Saved in:
2
Economists in international agencies : an exploratory study
Coats, Alfred W.
(
ed.
)
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013482113
Saved in:
3
Performance enhancing strategies in different negotiation phases
Weber, Marie-Christin
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012020443
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4
Erfolg
: Konstellationen und Paradoxien einer gesellschaftlichen Leitorientierung
Hänzi, Denis
(
ed.
);
Matthies, Hildegard
(
ed.
); …
-
2014
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010401445
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5
Three essays on the benefits and costs of financial advisors and data providers
Schaub, Nic
-
2014
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6
Aid that works : successful development in fragile states
Manor, James
(
ed.
)
-
2007
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7
Successes and failures of knowledge management
Liebowitz, Jay
(
ed.
)
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2016
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Überlebenschancen von Unternehmensgründungen : Referate und Diskussionsbeiträge der wissenschaftlichen Vortragsveranstaltung der Gesellschaft für Unternehmensgeschichte e.V. und de...
Pohl, Hans
(
ed.
)
-
1991
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Yes Africa can : success stories from a dynamic continent
Chuhan-Pole, Punam
(
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);
Angwafo, Manka
(
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2011
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10
Wendelin Wiedeking : das Davidprinzip
Hunger, Anton
(
ed.
);
Brandstätter, Horst
(
ed.
); …
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014005529
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