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The advertising handbook
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Werbung
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Advertising
42
Marketing
20
Deutschland
13
Germany
12
Consumer behaviour
11
Konsumentenverhalten
11
Marketingmanagement
11
Marketing management
10
Advertising effects
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Advertising media
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Corporate Social Responsibility
2
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Environmental management
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Undetermined
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Type of publication
All
Book / Working Paper
51
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Conference proceedings
Article in journal
5,718
Aufsatz in Zeitschrift
5,718
Graue Literatur
895
Non-commercial literature
895
Aufsatz im Buch
784
Book section
784
Working Paper
712
Arbeitspapier
676
Hochschulschrift
439
Thesis
230
Collection of articles of several authors
219
Sammelwerk
219
Konferenzschrift
149
Aufsatzsammlung
131
Lehrbuch
116
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
103
Textbook
99
Bibliografie enthalten
84
Bibliography included
84
Case study
52
Conference paper
52
Fallstudie
52
Konferenzbeitrag
52
Wörterbuch
46
Ratgeber
38
Reprint
32
Collection of articles written by one author
31
Guidebook
31
Sammlung
31
Bibliographie
29
Bibliografie
23
Handbook
23
Handbuch
23
Enzyklopädie
22
Amtsdruckschrift
20
Government document
20
Nachschlagewerk
19
Reference book
19
Glossar enthalten
17
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Language
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English
29
German
19
Russian
6
French
1
Author
All
Eisend, Martin
5
Semerkova, L. N.
2
Sibirskaja, E. V.
2
Alwitt, Linda F.
1
Arnold, Todd J.
1
Belz, Frank
1
Berger, Klaus
1
Bliemel, Friedhelm
1
Blind, Sofia
1
Borscheid, Peter
1
Breunig, Gerhard
1
Bušljeta Banks, Ivana
1
Christodoulides, George
1
Connor, John Murray
1
Dahlhoff, Hans-Dieter
1
Diehl, Sandra
1
Dörmer, Georg
1
Ellerbrock, Karl-Peter
1
Hainer, Wolfgang
1
Herr, Paul M.
1
Houston, Michael J.
1
Hoyer, Wayne D.
1
Jørgensen, Steffen
1
Kardes, Frank R.
1
Kielmansegg, Peter
1
Lutz, Richard J.
1
Meffert, Heribert
1
Mitchell, Andrew A.
1
Mura, Jürgen
1
Nantel, Jacques
1
Okazaki, Shintaro
1
Pelgen, Franz Stephan
1
Peterson, Robert A.
1
Pethig, Rüdiger
1
Pieters, Rik
1
Rosengren, Sara
1
Röper, Burkhardt
1
Schnurr, Dagmar
1
Schüür-Langkau, Anja
1
Stathopoulou, Anastasia
1
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Institution
All
European Advertising Academy
4
European Society for Opinion and Marketing Research
4
Springer Fachmedien Wiesbaden
3
American Marketing Association
2
ICORIA <14., 2015, London>
2
Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga
2
Advertising and Consumer Psychology Conference <23, 2004, Montréal>
1
Arbeitskreis Werbefernsehen der Deutschen Wirtschaft
1
Augsburger Marketingtag <12, 1987, Augsburg>
1
BDW, Deutscher Kommunikationsverband
1
Berufsverband Deutscher Markt- und Sozialforscher
1
Bundesverband Deutscher Zeitungsverleger
1
Conference on Advertising and Consumer Psychology <2, 1983, Chicago, Ill.>
1
Conference on America, Japan and EC '92, the Prospects for Marketing, Advertising and Research <1990, Venedig>
1
Conference: Markets, Firms and Property Rights: A Celebration of the Research of Ronald Coase <2009, Chicago, Ill.>
1
Deutscher Kommunikationsverband
1
Economist Conference Unit <London>
1
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
1
Gesellschaft für Westfälische Wirtschaftsgeschichte
1
Hochschule für Ökonomie Bruno Leuschner / Wissenschaftsbereich Außenhandelsorganisation und Marktarbeit
1
ICORIA <10, 2011, Berlin>
1
ICORIA <11, 2012, Stockholm>
1
ICORIA <12., 2013, Zagreb>
1
ICORIA <13., 2014, Amsterdam>
1
ICORIA <15., 2016, Ljubljana>
1
ICORIA <9, 2010, Madrid>
1
Industrie-Kontakt-Seminar <33, 1999, Kaiserslautern>
1
International Conference on Marketing and Development
1
International Conference on Research in Advertising <4, 2005, Saarbrücken>
1
International Conference on Research in Advertising <7, 2008, Antwerpen>
1
International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing <1995, Montréal>
1
Internationale Handelstagung <1987, Rüschlikon>
1
Kongress der Deutschen Marktforschung <25, 1990, Bonn>
1
La Londe Conference in Marketing Communications and Consumer Behavior <40, 2013, La Londe-les-Maures>
1
Lennart-Bernadotte-Stiftung
1
Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem <Budapest>
1
Meždunarodnaja Naučno-Praktičeskaja Konferencija Reklamnyj Rynok Rossii: Problemy i Perspektivy <2010, Orel>
1
Oblast Orel
1
Orlovskij Gosudarstvennyj Institut Ėkonomiki i Torgovli
1
Seminar on How Advertising Works and How Promotions Work <1991, Amsterdam>
1
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Advances in advertising research
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Research
3
European Advertising Academy
2
Gabler Research
2
AMA proceedings series
1
Advertising and consumer psychology
1
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
1
Bericht der GfK-Tagung : vom ...
1
Deutsche Dokumentation
1
European Advertising Academy / Research
1
GDI-Schriften / Gottlieb-Duttweiler-Institut
1
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
1
Journal of business research : JBR
1
Konferenzmaterial / Hochschule für Ökonomie, Berlin
1
Lecture notes in economics and mathematical systems : LNEMS
1
Mainauer Gesprächsbeiträge zu gesellschaftspolitischen Fragen unserer Zeit : Schriftenreihe der Lennart-Bernadotte-Stiftung
1
Marketing and consumer psychology series
1
Media-Spectrum
1
N C Project 117 monograph : studies of the Organisation and Control of the US Food System
1
North Central regional research publication
1
Schriften des Vereins für Socialpolitik : SVS
1
Schriften zur Kommunikationsarbeit
1
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
1
Schriftenreihe der Pressestiftung RWV
1
Sparkassen in der Geschichte / 1
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Springer Gabler Research
1
Studies of the Organization and Control of the US Food System
1
The journal of law & economics
1
Untersuchungen zur Wirtschafts-, Sozial- und Technikgeschichte
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Vorträge zur Markt- und Sozialforschung
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Wirtschaftswissenschaft
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[GDI-Schriften
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[Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapiere] Arbeitpapiere zur Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
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1
Vom Zeitungsverkauf zum Zeitungsmarketing
Schnurr, Dagmar
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1986
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1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014013511
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2
Was bringt die Werbewirkungsforschung? : neuere Ansätze und Ergebnisse ; Dokumentation des Workshops vom 6. November 1992
Meffert, Heribert
(
contributor
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000873047
Saved in:
3
Seminar on Publishing for an Optimal Product: Meeting the Needs of Readers and Advertisers in Today's Market : Paris (France), 27th - 29th November 1991
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000849847
Saved in:
4
Perspektiven für Marketing und Kommunikation : [die als Manuskript gedruckten Beiträge wurden auf dem 25. Kongress der Deutschen Marktforschung vom 17. - 19. Juni 1990 in Bonn als...
Breunig, Gerhard
(
contributor
)
-
1991
-
Als Ms. gedr
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000853269
Saved in:
5
Advertising and the food system : proceedings of a symposium held at Airlie House, Virginia, on November 6 & 7, 1980
Connor, John Murray
(
contributor
); …
-
1983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000969737
Saved in:
6
Grüne Reklame -
Werbung
mit der Umwelt,
Werbung
für die Umwelt?
Kielmansegg, Peter
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000918896
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7
Proceedings ; Second International Conference on Marketing and Development, july 10 - 13, 1988
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000999786
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8
Sponsoring : Chancen für die Kommunikationsarbeit
Dahlhoff, Hans-Dieter
(
ed.
)
-
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000751508
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9
ESOMAR Conference on: America, Japan and EC '92, the Prospects for Marketing, Advertising and Research : Venice (Italy), 18th - 20th June 1990
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000823049
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10
Seminar on How Advertising Works and How Promotions Work : Amsterdam (the Netherlands), 22nd - 24th April 1991
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000827746
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