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Book / Working Paper
108
Article
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Type of publication (narrower categories)
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Conference proceedings
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatz im Buch
4,924
Book section
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Graue Literatur
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Arbeitspapier
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Hochschulschrift
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Thesis
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Collection of articles of several authors
778
Sammelwerk
778
Aufsatzsammlung
561
Case study
555
Fallstudie
555
Conference paper
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Konferenzbeitrag
299
Bibliografie enthalten
289
Bibliography included
289
Konferenzschrift
262
Ratgeber
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
160
Guidebook
158
Reprint
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Collection of articles written by one author
103
Sammlung
103
Lehrbuch
94
Textbook
71
Amtsdruckschrift
63
Government document
63
Bibliographie
57
Handbook
55
Handbuch
55
Article
54
Glossar enthalten
30
Glossary included
30
Forschungsbericht
26
Bibliografie
24
Systematic review
24
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Language
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English
59
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58
French
2
Italian
2
Spanish
2
Polish
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Russian
1
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Lips, Peter
7
Engelien, Martin
4
Meißner, Klaus
3
Babin, Gilbert
2
Baumgarth, Carsten
2
Bentele, Markus
2
Disch, Wolfgang K. A.
2
Ganguly, Shantanu
2
Gázquez-Abad, Juan Carlos
2
Lievens, Eva
2
Martínez-López, Francisco J.
2
Meffert, Heribert
2
Pańkowska, Małgorzata
2
Pellegrini, Tassilo
2
Schmidt, Holger J.
2
Shaw, Michael J.
2
Tochtermann, Klaus
2
Werner, Christian
2
Ailawadi, Kusum L.
1
Alcantara, Christophe
1
Arns, Tobias
1
Bandinelli, Romeo
1
Baudenbacher, Carl
1
Baumann, Urs
1
Bellebaum, Alfred
1
Boltz, Dirk-Mario
1
Brodbeck, Karl-Heinz
1
Brol, Ryszard
1
Brown, James
1
Bunno, Teruyuki
1
Busek, Erhard
1
Böhm, Justus
1
Camarinha-Matos, Luis M.
1
Cernicchiaro, Sabrina
1
Charest, Francine
1
Cheng, John W.
1
Diewald, Martin
1
Diller, Hermann
1
Dolata, Ulrich
1
Dyduch, Wojciech
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Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
9
Deutscher Dialogmarketing Verband
6
International Telecommunications Society
4
Springer Fachmedien Wiesbaden
4
Technische Universität Dresden
4
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
3
BITKOM Servicegesellschaft
2
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
2
I-MEDIA <2007, Graz>
2
I-SEMANTICS <2007, Graz>
2
International Conference on Digital Libraries <2013, Delhi>
2
TRIPLE-I <2007, Graz>
2
Technische Universität Dresden / Fakultät für Informatik
2
Academy of Marketing
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <23, 2004, Montréal>
1
BPM <10, 2012, Tallinn>
1
Caracal
1
Centre for Educational Research and Innovation
1
Committee on Continuing Professional Education
1
Deutsche Gesellschaft für Soziologie / Sektion Wissenschafts- und Technikforschung
1
Deutschland / Bundesamt für Naturschutz
1
Deutschland / Bundesministerium für Bildung und Forschung
1
ENTER <22., 2015, Lugano>
1
Expertentagung "Social Media Marketing im Spitzensport" <2., 2013, Ismaning>
1
Expertentagung "Social Media Marketing im Spitzensport" <3., 2015, Ismaning>
1
Fachhochschule <Osnabrück>
1
Forum Unternehmer und Wissenschaft <19, 2007, Dresden>
1
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
1
GeNeMe <2001, Dresden>
1
GeNeMe <2002, Dresden>
1
Geld als Denkform <Veranstaltung> <2015, Bernkastel-Kues>
1
Gemeinsames Industrieseminar Systems <1987>
1
Gumanitarnyj Universitet <Ekaterinburg>
1
Herbert Utz Verlag
1
ICEC <15, 2013, Turku>
1
IT4Fashion <6., 2016, Florenz>
1
Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
1
Institute for Corporate Culture Affairs <Frankfurt, Main>
1
International Association for the Study of Insurance Economics
1
International Conference on Brand Management <2, 2010, Ghaziabad>
1
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Lecture notes in business information processing : LNBIP
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Research
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Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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Journal of universal computer science
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Schriftenreihe des Internationalen Hochschulverbunds IUNworld
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Springer Gabler Research
2
Springer-Gabler Research
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ALI ABA course of study / Materials
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Advertising and consumer psychology
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Aspekte der Globalisierung
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Beiträge zur Arbeitsmarkt- und Berufsforschung : BeitrAB
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Bericht der GfK-Tagung : vom ...
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Collected studies / National Research Council of the National Academies
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Communication, relations publiques
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Economia / Richerche
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Etudes et dossiers / Association Internationale pour l'Etude de l'Economie de l'Assurance
1
European monographs in social psychology
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Gabler Research
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Gabler Research / Werbe- und Markenforschung
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Gabler research
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I georgofili / Quaderni
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IFIP advances in information and communication technology : IFIP AICT
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Informatik
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Journal of marketing management : MM
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Journal of retailing and consumer services
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Special issue: Academy of Marketing Conference 2012 : Marketing: Catching the technology wave
Harrigan, Paul
(
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)
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Academy of Marketing
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009775595
Saved in:
2
Forum Markenforschung 2016 : Tagungsband der internationalen Konferenz "DERMARKENTAG"
Baumgarth, Carsten
(
ed.
);
Schmidt, Holger J.
(
ed.
)
-
Internationale Konferenz "DerMarkentag" <6., 2016, Berlin>
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011740033
Saved in:
3
European business and
brand
building : [the papers of this book were first presented at a conference organised by the ICCA in Warsaw, in March 2007]
Segreto, Luciano
(
ed.
)
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009518404
Saved in:
4
Adult learning and technology in OECD countries : proceedings of a round table held in Philadelphia, United States on 14 - 16 February 1996
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000609875
Saved in:
5
Protecting confidentiality : regulation as a tool for securing computing environments ; paper to be presented at ITS conference in Rio de Janeiro, 2014
Weber, Arnd
(
contributor
)
-
International Telecommunications Society
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010471122
Saved in:
6
Innovation in global industries : U.S. firms competing in a new world
Macher, Jeffrey T.
(
contributor
); …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003718000
Saved in:
7
Industrielle PC-Anwendungen von der Produktionsplan-Simulation bis zum Expertensystem : gemeinsamens Industrieseminar Systems '87
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014003491
Saved in:
8
Economics of human behaviour : essays in honour of A. M. Nalla Gounden
Gounden, A. M. Nalla
(
honouree
); …
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000986857
Saved in:
9
Applied behavioural economics
Maital, Shlomo
(
contributor
)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000748777
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10
Ziele, Möglichkeiten und Probleme eines gesellschaftlichen Monitorings : Tagungsband zum MAB-Workshop, 13. - 15. Juni 1996, Potsdam-Institut für Klimafolgenforschung (PIK)
Kruse-Graumann, Lenelis
(
ed.
)
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000667492
Saved in:
1
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