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Social web
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Germany
65
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40
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27
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24
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Marketingmanagement
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Social Media
18
Success factor
18
Customer integration
17
Internal communication
17
Interne Kommunikation
17
Kundenintegration
17
Großbritannien
16
Knowledge transfer
16
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Online availability
All
Undetermined
42
Free
6
Type of publication
All
Article
243
Book / Working Paper
124
Journal
1
Type of publication (narrower categories)
All
Fallstudie
Article in journal
11,759
Aufsatz in Zeitschrift
11,759
Aufsatz im Buch
2,880
Book section
2,880
Konferenzschrift
1,963
Festschrift
1,742
Collection of articles of several authors
1,306
Sammelwerk
1,306
Graue Literatur
1,300
Non-commercial literature
1,300
Bibliographie
1,110
Aufsatzsammlung
1,022
Working Paper
864
Arbeitspapier
855
Hochschulschrift
491
Case study
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Thesis
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
232
Conference paper
174
Konferenzbeitrag
174
Conference proceedings
144
Ratgeber
127
Guidebook
115
Monografische Reihe
90
Collection of articles written by one author
85
Sammlung
85
Lehrbuch
64
Handbook
52
Handbuch
52
Bibliografie
50
Bibliografie enthalten
50
Bibliography included
50
Amtsdruckschrift
49
Government document
49
Textbook
49
Reprint
31
Forschungsbericht
25
Glossar enthalten
24
Glossary included
24
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Language
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English
249
German
121
French
1
Author
All
Tochtermann, Klaus
5
Uhl, Axel
5
Ryan, Damian
4
Stocker, Alexander
4
Back, Andrea
3
Chen, Te Fu
3
Gronau, Norbert
3
Michelis, Daniel
3
Schildhauer, Thomas
3
Alt, Rainer
2
Arnone, Laurent
2
Berg Grell, Kevin
2
Bullinger-Hoffmann, Angelika C.
2
Charlesworth, Alan
2
Colley, Marcel
2
Coombs, W. Timothy
2
Fong, C. C. Steve
2
Gatautis, Rimantas
2
Geerts, Angy
2
Heidemann, Julia
2
Herstatt, Cornelius
2
Jick, Todd D.
2
Labusch, Nils
2
Lopiano, Gabrielle R.
2
Lüthje, Christian
2
Maaß, Christian
2
Marom, Dan
2
Mohana Shanmugam
2
Möslein, Kathrin
2
Müller, Johannes
2
Oestreicher-Singer, Gal
2
Peiperl, Maury A.
2
Pietsch, Gotthard
2
Pleil, Thomas
2
Reillier, Benoit
2
Reillier, Laure Claire
2
Reinhold, Olaf
2
Seijts, Jana
2
Sigala, Marianna
2
Straker, Karla
2
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
6
Amnesty International / Sektion der Bundesrepublik Deutschland
1
BITKOM Servicegesellschaft
1
Brookings Institution
1
Fachhochschule <Osnabrück>
1
Forschungsinstitut Betriebliche Bildung
1
George Routledge & Sons <London>
1
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
1
Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg / Projektteam LinkFisch
1
Internationaler Währungsfonds
1
KnowTech <14, 2012, Stuttgart>
1
Kommission zur Ermittlung der Konzentration im Medienbereich
1
Menschenrechtskongress Zukunft für Menschenrechte <1998, Frankfurt am Main>
1
National Bureau of Economic Research
1
Redline Verlag
1
Springer Gabler <Firma>
1
Springer-Verlag GmbH
1
Universität Mannheim
1
Weltbank
1
World Institute for Development Economics Research
1
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All
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
11
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
9
Handbook of research on integrating social media into strategic marketing
7
Digital and social media marketing : a results-driven approach
6
Cases on strategic social media utilization in the nonprofit sector
5
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
5
Personalentwicklung 2.0 : Lernen, Wissensaustausch und Talentförderung der nächsten Generation
5
Social media and crisis communication
5
Corporate social responsibility in the digital age
4
Digital enterprise transformation : a business-driven approach to leveraging Innovative IT
4
Analyzing the strategic role of social networking in firm growth and productivity
3
Harvard business review : HBR
3
Knowledge management 2.0 : organizational models and enterprise strategies
3
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
3
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
3
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
3
Psychology & marketing
3
Social-Media-Handbuch : Theorien, Methoden, Modelle
3
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Gemeinschaften 2011"]
3
A Gower book
2
Berichte aus der Betriebswirtschaft
2
Cases on innovations in educational marketing : transnational and technological strategies
2
Communicating corporate social responsibility : perspectives and practice
2
Contemporary issues in social media marketing
2
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
2
Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative E-Commerce-Geschäftsmodelle und digitale Zeitvorteile
2
Enterprise Social Networks : Erfolgsfaktoren für die Einführung und Nutzung - Grundlagen, Praxislösungen, Fallbeispiele
2
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
2
Gabler Edition Wissenschaft
2
Gabler Research
2
Handbook of research on business social networking ; Vol. 1
2
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
Implementing new business models in for-profit and non-profit organizations : technologies and applications
2
International journal of networking and virtual organisations : IJNVO
2
International journal of product development : IJPD
2
International journal of technology marketing : IJTMkt
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of marketing management : MM
2
Journal of technology management in China
2
Management information systems : mis quarterly
2
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Social Media in der internen Strategiekommunikation : eine Untersuchung am Beispiel der Telekommunikationsfirma Swisscom
Keel, Ursula
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010490659
Saved in:
2
Technology base of mobile cellular operators in Germany and China : a comparative study from the perspective of the resource-based view
Shi, Mingtao
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003611998
Saved in:
3
Zusammenarbeiten im Netz : Praktiken und Institutionen internetbasierter Kooperation
Pentzold, Christian
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011503566
Saved in:
4
Wissensnetzwerke : Konzepte, Erfahrungen und Entwicklungsrichtungen
Graggober, Marion
(
ed.
)
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001758833
Saved in:
5
Meinungsmacht im Internet und die Digitalstrategien von Medienunternehmen : neue Machtverhältnisse trotz expandierender Internet-Geschäfte der traditionellen Massenmedien-Konzerne...
Lobigs, Frank
;
Neuberger, Christoph
-
Kommission zur Ermittlung der Konzentration im Medienbereich
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011814226
Saved in:
6
Innovation society today : perspectives, fields, and cases
Rammert, Werner
(
ed.
);
Windeler, Arnold
(
ed.
); …
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011705277
Saved in:
7
Varieties of innovation systems : the governance of knowledge transfer in Europe
Ortiz, Michael
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012875605
Saved in:
8
Enterprise 2.0 - die digitale Revolution der Unternehmenskultur : warum Personalmanager jetzt gefordert sind
Jäger, Wolfgang
(
contributor
);
Jaeger, Wolfgang
(
ed.
)
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009532937
Saved in:
9
Viele wissen mehr als einer : so nutzen Unternehmen das Know-how der Business-Communitys
Libert, Barry
;
Spector, Jon
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003719538
Saved in:
10
Co-developing new products with customers
Prandelli, Emanuela
;
Verona, Gianmario
- In:
Strategic market creation : a new perspective on …
,
(pp. 362-388)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003732375
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1
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