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Marketingmanagement
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Book / Working Paper
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Journal
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Fallstudie
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Graue Literatur
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Working Paper
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Arbeitspapier
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Hochschulschrift
1,571
Collection of articles of several authors
1,378
Sammelwerk
1,378
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Aufsatzsammlung
958
Case study
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Konferenzbeitrag
360
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Lehrbuch
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Textbook
185
Collection of articles written by one author
171
Sammlung
171
Conference proceedings
149
Bibliographie
118
Amtsdruckschrift
114
Government document
114
Handbook
96
Handbuch
96
Bibliografie enthalten
95
Bibliography included
95
Reprint
83
Glossar enthalten
60
Glossary included
60
Systematic review
57
Übersichtsarbeit
57
Interview
42
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Language
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English
599
German
265
French
4
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1
Dutch
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Buber, Renate
5
Richter, Alexander
5
Stocker, Alexander
5
Tochtermann, Klaus
5
Uhl, Axel
5
Koch, Michael
4
Ryan, Damian
4
Back, Andrea
3
Bambach, Marco
3
Chen, Te Fu
3
Gronau, Norbert
3
Kuhn-Fleuchaus, Christine
3
Michelis, Daniel
3
Pircher, Richard
3
Schildhauer, Thomas
3
Alt, Rainer
2
Arnone, Laurent
2
Asencio, Hugo
2
Aubry, Monique
2
Bentele, Markus
2
Berg Grell, Kevin
2
Beschorner, Thomas
2
Braganza, Ashley
2
Brost, Heike
2
Bullinger-Hoffmann, Angelika C.
2
Charlesworth, Alan
2
Cmehil, Craig
2
Cnaan, Ram A.
2
Colley, Marcel
2
Coombs, W. Timothy
2
Downing, Steve
2
Durst, Michael
2
Eckardt, Gordon H.
2
Fong, C. C. Steve
2
Gatautis, Rimantas
2
Geerts, Angy
2
Gerz, Matthias
2
Gidron, Benjamin
2
Glückler, Johannes
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Greatbanks, Richard
2
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Springer Fachmedien Wiesbaden
8
Springer-Verlag GmbH
4
Metropolis-Verlag für Ökonomie Gesellschaft und Politik GmbH
2
BITKOM Servicegesellschaft
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
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Deutsche Gesellschaft für Personalführung
1
Deutsches Institut für Entwicklungspolitik
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Dr. Rainer Hampp <Firma>
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Fachhochschule <Osnabrück>
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G H S Göttinger Handelswissenschaftliche Schriften e.V.
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George Routledge & Sons <London>
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Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg / Projektteam LinkFisch
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Karlsruher Institut für Technologie
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KnowTech <14, 2012, Stuttgart>
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Redline Verlag
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Société Française des Sciences de l'Information et de la Communication
1
Springer Gabler <Firma>
1
Sustaining Seas: Oceanic Space and the Politics of Care <Veranstaltung> <2017, Sydney>
1
Technische Universität Braunschweig
1
Universität Mannheim
1
Verlag Dr. Kovač
1
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HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
17
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
14
Fallstudien zum NPO-Management : praktische BWL für Vereine und Sozialeinrichtungen
13
Nonprofit management & leadership
13
Cases on strategic social media utilization in the nonprofit sector
9
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
9
Handbook of research on integrating social media into strategic marketing
7
Harvard business review : HBR
7
Wettbewerbsfaktor Business Software : Prozesse erfolgreich mit Software optimieren ; Berichte aus der Praxis
7
Digital and social media marketing : a results-driven approach
6
Cases in innovative nonprofits : organizations that make a difference
5
Gabler Research
5
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
5
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
5
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
5
Personalentwicklung 2.0 : Lernen, Wissensaustausch und Talentförderung der nächsten Generation
5
Premier reference source
5
Social media and crisis communication
5
The international journal of productivity and performance management : IJPPM
5
Administrative science quarterly : ASQ ; dedicated to advancing the understanding of administration through empirical investigation and theoretical analysis
4
Corporate social responsibility in the digital age
4
Digital enterprise transformation : a business-driven approach to leveraging Innovative IT
4
Entrepreneurship, theory and practice : ET & P
4
Human relations
4
Journal of knowledge management
4
Knowledge management 2.0 : organizational models and enterprise strategies
4
Project management journal : PMJ
4
Psychology & marketing
4
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
4
Social enterprises : an organizational perspective
4
The journal of management development
4
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Gemeinschaften 2011"]
4
Academy of Management journal : AMJ
3
Analyzing the strategic role of social networking in firm growth and productivity
3
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
3
Gabler Edition Wissenschaft
3
Handbook of innovation in public services
3
International journal of networking and virtual organisations : IJNVO
3
International journal of technology marketing : IJTMkt
3
Journal of marketing management : MM
3
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Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
Pleil, Thomas
(
ed.
)
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003469954
Saved in:
2
Soziale Netzwerke zur Unterstützung von Innovationsprozessen
Goepel, Monique
- In:
Innovationsorientierte Personalentwicklung : Konzepte, …
,
(pp. 205-221)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010235371
Saved in:
3
Viele wissen mehr als einer : so nutzen Unternehmen das Know-how der Business-Communitys
Libert, Barry
;
Spector, Jon
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003719538
Saved in:
4
Edelight : Blogdelight zeigt Geschäftsgründern wie es geht
Switala, Eva
- In:
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und …
,
(pp. 151-167)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003594201
Saved in:
5
Social media
Fenton., Alex
;
Mohamad, Mostafa
;
Jones, Ashley
- In:
Digital and social media marketing : a results-driven …
,
(pp. 190-213)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011582705
Saved in:
6
Social networking as an admission tool : a case study in success
Hayes, Thomas J.
;
Ruschman, Doug
;
Walker, Mary M.
- In:
Journal of marketing for higher education
19
(
2009
)
2
,
pp. 109-124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003946591
Saved in:
7
A case study of knowledge sharing in Finnish Laurea Lab as a knowledge intensive organisation
Usoro, Abel
;
Majewski, Grzegorz
- In:
Managing knowledge for global and collaborative …
,
(pp. 27-40)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003955928
Saved in:
8
Handbook of research on business social networking ; Vol. 2
Cruz-Cunha, Maria Manuela
(
contributor
)
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009424736
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9
Virtual communities of practice as a support for knowledge sharing in social networks
Souza, Yóris Linhares de
;
Farinelli, Fernanda
;
Jamil, …
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009487043
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10
Groundswell Effect Part I : a new concept emerging in the world of social networks
Vasanta Madhavi, C.
;
Akbar, M.
- In:
Strategic change : SC ; briefings in entrepreneurial finance
20
(
2011
)
1/2
,
pp. 31-46
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008934016
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