Showing 1 - 10 of 1,299
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003649231
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012108354
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003772311
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003841292
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009770379
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009772856
Theory: Markets and the tyranny of the majority; Are "lumpy" markets a problem?; Empirical evidence: Who benefits whom in practice; Who benefits whom in the neighborhood; Preference minorities as citizens and consumers -- Market solutions and their limits: Market enlargement and consumer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003403361
Klappentext: Verhandlungen stellen einen entscheidenden Bestandteil industrieller Vermarktungsprozesse dar: Anbieter und Nachfrager müssen sich über den Preis und Leistungsumfang einigen. Das Zustandekommen von Verhandlungsergebnissen setzt eine systematische Analyse der Präferenzen der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515525