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Synergy
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Undetermined
1
Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Working Paper
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Collection of articles written by one author
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Gutachten
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Rezension
1
Sammlung
1
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Language
All
German
10
English
4
Author
All
Hess, Thomas
13
Benlian, Alexander
3
Schulze, Bernd
3
Eggers, B.
2
Köhler, Lutz
2
Anding, Markus
1
Berger, Benedikt
1
Chanias, Simon
1
Gehra, Bernhard
1
Gentsch, Peter
1
Klarner, Patricia
1
Matt, Christian
1
Picot, Arnold
1
Singh, Anna
1
Treffers, Theresa
1
Wiesböck, Florian
1
more ...
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Institution
All
epubli GmbH
1
Published in...
All
Arbeitsbericht des Instituts für Wirtschaftsinformatik und Neue Medien
5
Corporate Shared Services : Bereitstellung von Dienstleistungen im Konzern
2
MIS quarterly executive
2
Auf dem Weg zur Integration Factory : Proceedings der DW 2004 - Data Warehousing und EAI
1
Einzelschriften
1
Journal of business economics : JBE
1
Marktplätze im Umbruch : digitale Strategien für Services im Mobilen Internet
1
WIM Digital Business
1
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less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
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1
How chief digital officers promote the digital transformation of their companies
Singh, Anna
;
Hess, Thomas
- In:
MIS quarterly executive
16
(
2017
)
1
,
pp. 1-17
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011643278
Saved in:
2
How companies motivate entrepreneurial employees : the case of organizational spin-alongs
Klarner, Patricia
;
Treffers, Theresa
;
Picot, Arnold
- In:
Journal of business economics : JBE
83
(
2013
)
4
,
pp. 319-355
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009742949
Saved in:
3
Die Konvergenz von Medien und Handel im Internet
Berger, Benedikt
;
Hess, Thomas
- In:
Marktplätze im Umbruch : digitale Strategien für …
,
(pp. 449-458)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011441511
Saved in:
4
Options for formulating a digital transformation strategy
Hess, Thomas
;
Matt, Christian
;
Benlian, Alexander
; …
- In:
MIS quarterly executive
15
(
2016
)
2
,
pp. 123-139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540578
Saved in:
5
Organizational perspectives on the genesis of digital transformation strategies
Chanias, Simon
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012027866
Saved in:
6
Mehrfachnutzung von Medieninhalten : Entwicklung, Anwendung und Bewertung eines Managementkonzepts für die Medienindustrie
Schulze, Bernd
-
2005
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002749865
Saved in:
7
Management von Medieninhalten : eine Fallstudienuntersuchung zur Ausgestaltung von Mehrfachnutzung und Verwertungsketten
Hess, Thomas
;
Eggers, B.
;
Schulze, Bernd
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564060
Saved in:
8
Synergien realisieren durch die Mehrfachnutzung von Inhalten im Rahmen von Verwertungsketten : der Fall Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ)
Hess, Thomas
;
Eggers, B.
;
Schulze, Bernd
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564063
Saved in:
9
Produktinnovation in Medienunternehmen : eine Fallstudienanalyse zur Organisation der Produktinnovation in Medienunternehmen verschiedener Sektoren
Köhler, Lutz
;
Hess, Thomas
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564064
Saved in:
10
Online Content Syndication : eine wettbewerbstheoretische Analyse aus Sicht der Dresdner Bank als Inhalteverwerter
Anding, Markus
;
Hess, Thomas
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564067
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