Showing 1 - 10 of 42
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000049862
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000092238
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011978744
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011389473
Volume 1. MDS and positioning -- Volume 2. Clustering and Segmentation -- Volume 3. Conjoint Analysis: the Pioneering Years -- Volume 4. Conjoint Analysis: Advanced Methods -- Volume 5. Conjoint Analysis: Applications -- Volume 6. Marketing Research
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011576018
Das Marketing als eine der jüngeren und auch dynamischsten Disziplinen der Betriebswirtschaftslehre unterlag seit den Anfängen der Marketingforschung in Deutschland einem starken Wandel, der sich mal als echter Paradigmenwechsel, mal aber nur als purer Schlagwortaustausch dargestellt hat....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011402178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010234428
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009620589
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009006859
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009006869