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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Graue Literatur
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Handbuch
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Systematic review
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Übersichtsarbeit
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Language
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German
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Author
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Huber, Frank
7
Vogel, Johannes
7
Vogel, Joachim
4
Meyer, Frederik
3
Häll, Lars
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Matthes, Isabel
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Becker, Carsten
1
Brivkalne, Mirdza
1
Davidsson, Uno
1
Keppler, Thomas
1
Kiesewetter, Christian
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Lalwani, Dhwani
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Lennartz, Wolfgang
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Schehl, Christina
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Vetter, Vanessa
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Vollhardt, Kai
1
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Institution
All
Schweden / Statistiska Centralbyrån
2
Center of Market Oriented Product and Production Management
1
Johannes Gutenberg-Universität Mainz
1
Published in...
All
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
6
Levnadsförhållanden : rapport
3
Eurostat working papers
1
Nordisk statistisk skriftserie
1
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
12
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1
Social report for the Nordic Countries : living conditions and inequality in the late 1980's
Vogel, Joachim
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013452354
Saved in:
2
Inequality in Sweden : trends and current situation
Vogel, Joachim
(
contributor
)
-
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013399251
Saved in:
3
Socialbidragstagarna : [levnadsförhållanden 1983 - 85]
Davidsson, Uno
-
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013399300
Saved in:
4
Living conditions and inequality in the European Union 1994 : working document
Vogel, Joachim
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000981378
Saved in:
5
Fritid
Brivkalne, Mirdza
-
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013399298
Saved in:
6
Produkte nach Maß von der Stange : Idee und Erfolgspotential des Mass Customization
Huber, Frank
;
Matthes, Isabel
;
Vogel, Johannes
;
Schehl, …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003775401
Saved in:
7
Umsatztreiber Cross-Selling : eine empirische Analyse des Cross-Selling-Potenzials
Huber, Frank
;
Vollhardt, Kai
;
Vogel, Johannes
;
Keppler, …
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003324613
Saved in:
8
Let us entertain you : eine empirische Analyse der Erfolgsfaktoren für Branded Entertainment
Huber, Frank
;
Vogel, Johannes
;
Lennartz, Wolfgang
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003747597
Saved in:
9
Wenn Sport zur Religion wird : wie die Beziehung zwischen Sportidol und Konsument auf den Erfolg der Marke wirkt ; eine empirische Studie
Huber, Frank
;
Vogel, Johannes
;
Meyer, Frederik
;
Becker, …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003666452
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10
Absatzwirtschaft für Einsteiger
Huber, Frank
;
Matthes, Isabel
;
Vetter, Vanessa
;
Vogel, …
-
2008
-
4., Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003777441
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