Showing 1 - 10 of 1,733
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000839687
Veränderungen psychologischer Marketing-Zielgrößen im Vergleich vor und während der WM, die das Engagement der offiziellen Sponsoren …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521322
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003567096
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003255196
Die fehlende Überprüfung der Wirksamkeit des Werbeinstruments Sportsponsoring wird sehr oft von Sponsoring treibenden Unternehmen mit dem Hinweis begründet, dass Sportsponsoring in einem gesamten Werbemix eines Unternehmens nicht isoliert betrachtet werden könne und daher nicht gesondert zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012492569
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013444679
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009501122
While existing research supports that participation in high-school athletics is associated with better education and labour-market outcomes, the mechanisms through which these benefits accrue are not well established. We use data from a large public-school district to retrieve an estimate of the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010403579
Socio-Economic Panel (GSOEP), we apply generalized ordered probit models to estimate the effect of participation in sport … into sport, we find strong evidence that the effect of sport on educational attainment is statistically significant and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011631438