Showing 1 - 10 of 198
professional team -- Working with an individual sport and athlete -- The league publicity office -- Women's sports and athletics … -- The press conference -- Crisis management -- Promoting sports in a global environment -- The agency side -- What's next …? : the new age of sports PR …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003441502
Social Media und Social Networks revolutionieren Medien und Marketing. Mit dem Werk erhalten Public-Relations-Entscheider und Praktiker in der Öffentlichkeitsarbeit einen Überblick über die neuen Kommunikationsinstrumente im Web. Beleuchtet wird, dass und wie Social Media und Networking in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003939883
"David Meerman Scott's marketing bible has become a modern day business classic. This is the book every ambitious, forward-thinking, progressive marketer or publicist has at the front of their shelf. Business communication has changed over the recent years. Creative ad copy is no longer enough....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009313307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009789114
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008655885
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008990167
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003779859
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003782006
Das Buch will das Rüstzeug für den Social Media-Manager liefern, also den PR- und Marketing-Fachmann in Zeiten von internet-basierter Kommunikation zwischen Unternehmen und Kunden bzw. der Öffentlichkeit. Felix Beilharz, Wirtschaftsjurist, Berater, Autor und Dozent im Bereich Online-Medien,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009684358