Showing 1 - 10 of 149
"The advent of Metaverses will have a profound influence on consumer behaviour, from how people make decisions and create brand connections to how they feel about their avatar embodiment and their purchase in Metaverse. This book aims to investigate the social, behavioral, and psychological...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013462585
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001699932
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002678205
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008653463
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003929379
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009621319
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009232099
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011539393
Mit der Neuauflage des erfolgreichen Werkes wird die Geschichte der vierten industriellen Revolution fortgeschrieben und der Dynamik Rechnung getragen, mit der diese Vision in den vergangenen zwei bis drei Jahren weiterentwickelt und verwirklicht wurde. Experten aus Wissenschaft und Technik...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011480424
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012038351