Showing 1 - 10 of 78
Basics of quality management for services -- Analysis of service quality -- Planning and control of quality management for services -- Implementation of quality management for services -- Quality controlling for services.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014318543
This Handbook presents the state of the art in the scientific field of experience economy studies. It offers a rich and varied collection of contributions that discuss different issues of crucial importance for our understanding of the experience economy. Each chapter reflects diverse scientific...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010207710
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000920297
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000792615
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000617422
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000648610
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012051550
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012135306
Die 3., erweiterte und überarbeitete Auflage des Handbuches Qualitätsmanagement spannt einen weiten Bogen über die Themenfelder der Qualitätssicherung sowie des Qualitäts- und klinischen Risikomanagements im Krankenhaus. Dabei werden Pioniere des Qualitätsmanagements und ihre Innovationen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012107207
Dieses Buch bietet Unterstützung zur Sicherstellung und Erhöhung der Dienstleistungsqualität an. Manfred Bruhn stellt einen ganzheitlichen, wissenschaftlich fundierten Ansatz des Qualitätsmanagements für Dienstleistungen vor, der sich konsequent am Managementprozess mit den Phasen Analyse,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011531367