Showing 1 - 10 of 40,079
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011866871
in Deutschland sowie die Faktoren, welche zu einer optimalen Akzeptanz durch die Nutzer führen. Im Bereich Medienökonomie …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401483
This dissertation addresses two different kinds of agents, professional forecasters and manufacturing firms, and their means of dealing with information in forming expectations. The first two parts evaluate the macroeconomic forecasting performance of component-wise boosting, a variable...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010528513
Im Zentrum der Kommunikationswissenschaft stehen Medienwirkungen, im Zentrum der Volkswirtschaftslehre steht die Konjunktur. Medienwirkungen im thematischen Kontext der Konjunktur hat die Kommunikationswissenschaft aber noch kaum untersucht, so wie die Rolle der Medien im gesamtwirtschaftlichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002850943
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011592595
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012138121
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000065563