Showing 1 - 10 of 2,221
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001495107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010225752
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012110584
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000922703
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012102022
Vor dem Hintergrund steigender Markenführungskosten und sinkender durchschnittlicher Auflage bzw. Reichweite vieler Medienangebote verfolgen immer mehr Medienunternehmen eine Strategie der Ausdehnung ihrer etablierten Marken über mehrere Medienkanäle hinweg. Durch Rückgriff auf etablierte...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011942433
firm-generated content, digital content, content marketing, perceived value, social media, second-order measurement … model, scale development, field experiment, paid media, owned media, earned media. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012110455
This study analyzes whether media coverage covers messages from parties' electoral programs (manifestos). Electoral …, prior research often assumed that the content of manifestos is known to voters because media disseminate the content of … media cover parties' electoral programs during the electoral campaign. If media coverage did not reflect parties' electoral …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011810749