Showing 1 - 10 of 2,136
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003971844
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000922703
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012102022
Vor dem Hintergrund steigender Markenführungskosten und sinkender durchschnittlicher Auflage bzw. Reichweite vieler Medienangebote verfolgen immer mehr Medienunternehmen eine Strategie der Ausdehnung ihrer etablierten Marken über mehrere Medienkanäle hinweg. Durch Rückgriff auf etablierte...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011942433
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012110455
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012110584
This study analyzes whether media coverage covers messages from parties' electoral programs (manifestos). Electoral programs contain detailed information on a party's future policy-making. However, few voters read electoral programs. Still, prior research often assumed that the content of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011810749
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000991309