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3
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3
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Rumänien
2
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Big data
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20
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Aufsatz in Zeitschrift
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Hochschulschrift
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Graue Literatur
1,002
Non-commercial literature
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Thesis
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Working Paper
588
Arbeitspapier
540
Collection of articles of several authors
433
Sammelwerk
433
Lehrbuch
338
Aufsatzsammlung
285
Bibliografie enthalten
284
Bibliography included
284
Textbook
269
Konferenzschrift
258
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Case study
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101
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Handbuch
73
Statistik
72
Reprint
71
Statistics
63
Mikroform
53
Glossar enthalten
52
Glossary included
52
Bibliografie
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42
Government document
42
Mehrbändiges Werk
42
Multi-volume publication
42
Festschrift
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Forschungsbericht
37
Umfrage
29
Conference paper
28
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Language
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English
22
German
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Squillante, Fabio
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Theisinger, Thorsten
2
Bala, Christian
1
Bitsch, Linda
1
Bollinger, Bryan
1
Brunner, Thomas
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Bulatnikov, Vladimir
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Böning, Sarah-Lena
1
Chan, Terri H.
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Dzyabura, Daria
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Ermann, Manuel
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Fève, Frédérique
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Hagen, Linda
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Hildenbrand, Andreas
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Kaswengi, Joseph
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Kennedy, Eric
1
Ketron, Seth
1
Klepek, Martin
1
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The 21st century consumer: vulnerable, responsible, transparent? : proceedings of the International Conference on Consumer Research (ICCR) 2016
10
Agrar- und Ernährungswirtschaft: regional vernetzt und global erfolgreich : 56. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 28. bis 30. September 2016
2
Agrar- und Ernährungswirtschaft zwischen Ressourceneffizienz und gesellschaftlichen Erwartungen : 57. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts - und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V. vom 13. bis 15. September 2017
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Agrarian economy and rural development : realities and perspectives for Romania : 8th edition of the International Symposium
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Agrarian economy and rural development : realities and perspectives for Romania : International Symposium : 10th edition
1
Brand, Label, and Product Intelligence : Second International Conference, COBLI 2021
1
Designing and communicating experience
1
Digital Economy and the Green Revolution : 16th International Conference on Business Excellence, ICBE 2022, Bucharest, Romania, March 24-26, 2022
1
Eastern European economics : EEE
1
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
1
Journal of financial services marketing : JFSM
1
Journal of managerial issues : JMI
1
Kybernetik und Transformation : Regelung und Kommunikation in Organisation und Gesellschaft : wissenschaftliche Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialkybernetik vom 13. bis 14. Oktober 2015 in Vallendar am Rhein
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Modellbasiertes Management : Konferenz für Wirtschafts- und Sozialkybernetik KyWi 2013 vom 4. bis 5. Juli 2013 in Bern
1
New business and regulatory strategies in the postal sector
1
Paradoxien des Verbraucherverhaltens : Dokumentation der Jahreskonferenz 2017 des Netzwerks Verbraucherforschung
1
Scientific Annals of Economics and Business
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Inflation expectations of European consumers after the crisis : do macro variables drive expectations?
Szyszko, Magdalena
;
Rutkowska, Aleksandra
- In:
Eastern European economics : EEE
57
(
2019
)
4
,
pp. 271-294
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012203120
Saved in:
2
Die Wirkung von geführten Stallbesichtigungen auf Bürger - eine Fallstudie auf nordwestdeutschen Schweinemastbetrieben
Ermann, Manuel
;
Graskemper, Viktoria
;
Spiller, Achim
- In:
Agrar- und Ernährungswirtschaft: regional vernetzt und …
,
(pp. 45-56)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011754580
Saved in:
3
Das Heterogenitätsproblem der geschützten geografischen Herkunftsangaben: eine Metaanalyse
Leufkens, Daniel
- In:
Agrar- und Ernährungswirtschaft: regional vernetzt und …
,
(pp. 247-258)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011755139
Saved in:
4
Ein Experiment über die Zahlungsbereitschaft bei Weinverkostungen
Bitsch, Linda
;
Hanf, Jon
;
Hildenbrand, Andreas
;
Pabst, …
- In:
Agrar- und Ernährungswirtschaft zwischen …
,
(pp. 109-120)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011918004
Saved in:
5
Wider "besseres" Wissen? : Zum Spannungsverhältnis von Mode und Nachhaltigkeit aus Sicht von
Verbraucher
*innen
Weller, Ines
- In:
Paradoxien des Verbraucherverhaltens : Dokumentation …
,
(pp. 87-99)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011974544
Saved in:
6
Can it hurt to be honest about nudging? : the impact of a (disclosed) social norm nudge on food preferences and choice
Hallez, Lotte
;
Van Roy, Rob
;
Zaman, Bieke
;
Smits, Tim
- In:
Designing and communicating experience
,
(pp. 47-61)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012648254
Saved in:
7
Science for a good consumer policy : CECORE and ICCR - a North Rhine-Westphalian initiative
Bala, Christian
;
Schuldzinski, Wolfgang
- In:
The 21st century consumer: vulnerable, responsible, …
,
(pp. 9-16)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012498312
Saved in:
8
The road to the twenty-first-century consumer : a historical perspective
Trentmann, Frank
- In:
The 21st century consumer: vulnerable, responsible, …
,
(pp. 17-27)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012498313
Saved in:
9
Exploring consumers' financial fragility in Europe : over-indebtedness, rainy day funds and the role of financial literacy
Nicolini, Gianni
- In:
The 21st century consumer: vulnerable, responsible, …
,
(pp. 47-60)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012498315
Saved in:
10
Identifying the strategic conditions to develop and strengthen sustainable social innovations as enablers of sustainable living through participatory processes
Guillen-Hanson, Georgina
- In:
The 21st century consumer: vulnerable, responsible, …
,
(pp. 61-83)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012498331
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