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Konferenzschrift
Article in journal
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5,343
Aufsatz im Buch
1,958
Book section
1,958
Graue Literatur
1,809
Non-commercial literature
1,809
Hochschulschrift
1,800
Collection of articles of several authors
1,466
Sammelwerk
1,466
Thesis
1,363
Lehrbuch
1,144
Textbook
956
Aufsatzsammlung
941
Working Paper
938
Arbeitspapier
803
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
594
Bibliografie enthalten
588
Bibliography included
588
Conference proceedings
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Case study
378
Fallstudie
378
Ratgeber
256
Guidebook
238
Handbook
190
Handbuch
190
Congress Report
185
Bibliographie
176
Glossar enthalten
146
Glossary included
146
Festschrift
140
Article
138
Wörterbuch
138
Amtsdruckschrift
137
Government document
137
Statistik
136
Einführung
88
Fallstudiensammlung
84
Reprint
84
Bibliografie
74
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Meffert, Heribert
28
Grubbström, Robert W.
7
Diller, Hermann
6
Backhaus, Klaus
5
Bilgin, Mehmet Huseyin
5
Danis, Hakan
5
Engelhardt, Werner Hans
5
Fließ, Sabine
5
Meissner, Hans Günther
5
Meyer, Anton
5
Allen, Juliann
4
Bodenstein, Gerhard
4
Demir, Ender
4
Kleinaltenkamp, Michael
4
Koziolek, Helmut
4
Mühlbacher, Hans
4
Padoano, Elio
4
Semerkova, L. N.
4
Specht, Dieter
4
Wildemann, Horst
4
Blanchard, Simon
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Epp, Amber M.
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Frazier, Gary L.
3
Gavrilenko, V. N.
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Gielens, Katrijn
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Görgmaier, Dietmar
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Hansen, Ursula
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Horváth, Péter
3
Humphreys, Ashlee
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Kavoura, Androniki
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Lisjak, Monika
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Mallapragada, Girish
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Packard, Grand
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Roth, Stefan
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Umashankar, Nita
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Villmer, Franz-Josef
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Wu, Shuang
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Albers, Sönke
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Alʹbekov, A. U.
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Andersen, Mikael Skou
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American Marketing Association
61
European Society for Opinion and Marketing Research
11
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
9
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
7
OECD
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Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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Institut für Marketing <Münster, Westfalen>
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European Marketing Academy
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Fördergesellschaft Marketing e.V. an der Ludwig-Maximilians-Universität München
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Università degli studi di Trieste
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Universität Passau
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Academy of Marketing Science
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Belorusskij Gosudarstvennyj Ekonomičeskij Universitet <Minsk>
4
Gesellschaft für Innovatives Marketing
4
Hochschule Ostwestfalen-Lippe
4
International Federation for Information Processing / Working Group Automation of Production Planning and Control
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AMA Summer Academic Conference <2023, San Francisco, Calif.>
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AMA Summer Academic Conference: Bridging Gaps Marketing in an Age of Disruption <2020, Online>
3
AMA Winter Academic Conference <2022, Las Vegas, Nev.>
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AMA Winter Academic Conference <2023, Nashville, Tenn.>
3
AMA Winter Academic Conference <2023, Online>
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Bundesverband Bürowirtschaft
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Eurasia Business and Economics Society
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Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
3
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
3
Gesellschaft Produktionstechnik
3
Obščestvo Znanie Rossii
3
Penzenskij gosudarstvennyj pedagogičeskij universitet im. V.G. Belinskogo / Fakulʹtet ėkonomiki, menedžmenta i informatiki
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Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga
3
Studienkreis für Tourismus
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Thüringen / Landesregierung
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Verein Deutscher Ingenieure
3
Wissenschaftlicher Rat für die Wirtschaftswissenschaftliche Forschung
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Academy of Marketing
2
Academy of Marketing / Conference <48., 2015, Limerick, Shannon>
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Academy of Marketing / Conference <49., 2016, Newcastle-upon-Tyne>
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Bankwirtschaftliches Kolloquium
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Business & Economics Society International
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Business & Economics Society International / Conference <12., 2008, Lugano>
2
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Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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SpringerLink / Bücher
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VDI-Berichte
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Arbeitspapiere / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e. V.
11
Fokus Dienstleistungsmarketing
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Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
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Series / American Marketing Association
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Springer Proceedings in Business and Economics
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Springer eBook Collection / Business and Economics
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Marketing theory and applications
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Proceedings series / American Marketing Association
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Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
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Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
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Marketingforschung aktuell
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Schriftenreihe des Lehrstuhls für Marketing, Universität Dortmund
6
Springer eBook Collection
6
Bericht der GfK-Tagung : vom ...
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Abhandlungen der Akademie der Wissenschaften der DDR / W
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ESOMAR publication series
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Educators' conference proceedings
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Global business & economics anthology
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International journal of production economics
4
Journal of marketing management : MM
4
Lecture notes in economics and mathematical systems : LNEMS
4
Schriftenreihe Logistik
4
AMA educators' proceedings
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Arbeitstagung / Forum Bürowirtschaft, BBW
3
Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science
3
Eurasian studies in business and economics
3
Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
3
GDI-Schriften / Gottlieb-Duttweiler-Institut
3
Gabler-Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
3
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Research
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Schriften zu Tourismus und Freizeit
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Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapiere
3
Wissenschaftliche Beiträge / Sonderheft
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Wissenschaftliche Schriftenreihe des Institutes für Betriebswissenschaften und Fabriksysteme / Sonderheft
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A Ronald Press Publication
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Theoretische Erkenntnisse und praktische Erfordernisse des Zusammenhangs von wissenschaftlich-technischen Leistungen und der Gestaltung effektiver Absatzbeziehungen : gemeinsame Ta...
Koziolek, Helmut
(
ed.
)
-
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013450274
Saved in:
2
Cleaner technologies and cleaner products for sustainable development : [proceedings of the NATO Advanced Research Workshop "Cleaner Technologies and Cleaner Products for Sustainab...
Freeman, Harry M.
(
ed.
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000540485
Saved in:
3
Economics and technical change : papers presented to section F (economics) and jointly to sections F and G (engineering) at the 1968 annual meeting of the British Association for t...
Hugh-Jones, Edward M.
(
ed.
)
-
1969
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000416488
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4
Production theory : proceedings of an international seminar held at the University of Karlsruhe, May - July 1973
Eichhorn, Wolfgang
(
ed.
)
-
1974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000052932
Saved in:
5
International trade and finance : frontiers for research
Kenen, Peter B.
(
ed.
)
-
1975
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000056302
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6
Oil, the Middle East, North Africa and the industrial states : developmental and international dimensions ; (articles)
Gantzel, Klaus-Jürgen
(
contributor
); …
-
1984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000070684
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7
Neue Informations- und Kommunikationstechnologien sichern Wettbewerbsfähigkeit
Dill, Günter W.
(
contributor
);
Olbrich, Josef
(
contributor
)
-
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000336097
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8
Moderne
Produktion
und Arbeitswerttheorie
Kohlmey, Gunther
-
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000086281
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9
Quantitative studies on production and prices
Henn, R.
;
Neumann, K.
;
Shephard, R. W.
-
1983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000090720
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10
Produktions- und Kostentheorie
Lücke, Wolfgang
-
1973
-
3., unveränd. Aufl.
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