Showing 1 - 10 of 686
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000073475
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003758660
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003831358
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001487895
Der Band enthält die Vorträge einer regionalwissenschaftlichen Tagung anläßlich des zehnjährigen Bestehens des Regionalen Informationssystems RegIS. Anliegen der Tagung war es, die Perspektiven der ökonomischen Veränderungen unter den Rahmenbedingungen der Regionalpolitik zu erörtern,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001410786
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000608633
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001599467
the authors focus on four main issues: the market power of new internet platform operators, new “types” of self … Society of Journalism and Communication Studies (DGPuK) which examine the consequences of the “internet revolution” on media … economics theory. Despite the claims of management theory and microeconomic market theory that their models apply to all …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015279
Das Internet und seine Konsequenzen für die medienökonomische Theorie / Wolfgang Seufert -- Neue Platformen, Marktmacht … Werbung im Internet -- Eine Anwendung der Theorie der kognitiven Dissonanz auf die Problematik der Monetarisierung … journalistischer Inhalte im Internet / Jan-Philipp Peters und Christian-Mathias Wellbrock -- Werbung im Internet: Die Entkopplung von …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011754618
weiterentwickelte Individual- und Massenmedien (Telefonie, Internet, Fernsehen) über die gleichen Endgeräte und Infrastrukturen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014210