Showing 1 - 10 of 444
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003679801
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001464295
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011663666
Intro -- Half Title -- Title Page -- Copyright page -- Table of Contents -- List of figures -- List of tables -- Acknowledgements -- Preface -- Part I: Marketing in the digital world -- Chapter 1 The digital environment: doing business in a connected world -- 1.1 Introduction -- 1.2 Digital...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011841496
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011758600
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008738629
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008810531
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009301814
Das Buch stellt die wichtigsten Aspekte des Aufbaus und Managements von Wissenscommunitys mittels Social Media vor und beantwortet dabei die Fragen "Was sind Enterprise 2.0 und Social Media?", "Welche Auswirkungen haben sie auf das Wissensmanagement?". Das Buch bietet dazu eine kompakte,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011436309
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011531424