Showing 1 - 10 of 1,549
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013424808
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011617406
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011858086
We study the relationship between online reviews and advertising spending in the hotel industry. Combining a dataset of TripAdvisor reviews with other datasets describing these hotels' advertising expenditures, we show, first, that online ratings have a causal demand-side effect on ad spending....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011897809
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003791832
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003726335
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009758284
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009236131
In Deutschland ansässige Unternehmen der Computerbranche sehen im Internet das wichtigste Medium für ihr Online-Marketing, mit weitem Vorsprung vor den kommerziellen Online-Diensten T-Online, CompuServe und America Online. Den größten Nutzen ihrer Internet-Präsenz versprechen sich diese...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009413189