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Stefanie Gäbler prepared this study while she was working at the ifo Center for Public Finance and Political Economy. The study was completed in March 2020 and accepted as doctoral thesis by the Department of Economics at the University of Munich. It consists of six distinct empirical essays...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012484751
Florian Dorn prepared this study during his doctoral studies at the Ludwig-Maximilians University of Munich (LMU). The study was completed in September 2020 and accepted as doctoral thesis by the Department of Economics. This dissertation contributes to the empirics of public economics and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013164116
Eine Analyse der kroatischen Wirtschaft und abgeleitete Politikempfehlungen auf nationaler und EU-Ebene Ziel der Studie ist die Ausarbeitung von Politikempfehlungen, die dabei helfen sollen, die kroatische Wirtschaft positiv zu stimulieren und der Bevölkerung im Land eine langfristige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012100202
Die wachsende Verbreitung und Nutzung des Smartphones erhöht die Relevanz von mobilen Inhalten für Konsumenten und Unternehmen. Innerhalb der Markenkommunikation bietet das mobile Medium die Möglichkeit, den Kunden direkt, personalisiert, überall und zu jederzeit mit der jeweiligen Botschaft...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011411716
Der Beitrag diskutiert Kundenerfahrung als Bezugsrahmen, der die beiden Konstrukte Kundenerlebnis und Kundenvertrautheit umfasst. Kundenerfahrung wird konzeptionalisiert als Kundenerlebnis im Sinne eines Maßstabs für die Qualität der Kundenerfahrung (positiv/negativ). Die Einflussstärke der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011428810
The term 'global brand' has become widely used by the media and by consumers. Business week publishes annually its widely known ranking of the 'Best Global Brands' (with Coca-Cola as number 1 in the past years) and consumers on summer vacations purchase brands such as Heineken or Marlboro they...
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