Showing 1 - 10 of 4,578
Kunst und Wirtschaft sind scheinbar gegensätzliche Welten. Dennoch oder gerade deshalb versuchen immer mehr Unternehmen, betrieblichen und marktlichen Herausforderungen mit Hilfe von Kunst zu begegnen. Dieses Handbuch zeigt, wie Künstler_innen Marken, Produkte und unternehmerische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011432833
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011576051
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011583178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011299602
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011858232
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011495825
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001593238
-- Supporting innovation by promoting analogical reasoning / Arthur B. Markman ... [et al.] -- Constraints and consumer creativity …The cognitive science of innovation tools / Arthur B. Markman and Kristin L. Wood -- On "out-of-the-box" thinking in … creativity / Robert W. Weisberg -- "Putting blinkers on a blind man" : providing cognitive support for creative processes with …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003800478
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008666971
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008648615