Showing 1 - 10 of 1,714
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000630999
-domain literature review from a marketing perspective / Graham Hankinson -- 3. Is corporate branding relevant to places? / Mihalis … Kavaratzis -- 4. Place marketing, local identity and branding cultural images in Southern Europe : Nea Ionia, Greece and Pafos …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011850984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001516323
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001468698
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001477392
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001916115
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008655940
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003646973
Die vorliegende Arbeit ist ein Seminarbericht von 1999 der Arbeitsgruppe "Klima, Umwelt und Zukunft" der Stipendiaten der Hans-Böckler-Stiftung. Es wird die Frage aufgeworfen, ob im ökologischen Landbau und den dazugehörigen Vermarktungsstrategien eine Chance für den Klimaschutz und für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011342601