Showing 1 - 10 of 1,254
Klappentext: Wann und wie lernen und verändern sich gesellschaftliche Akteure in Richtung einer nachhaltigen Entwicklung? Welche Bedingungen sind hierfür erforderlich und welche hinderlich? Welche Rolle können Unternehmen und Konsument/innen dabei übernehmen? Diesen Fragen geht das Buch...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003440491
This book presents a comprehensive examination of Chinese consumer behaviour and challenges the previously dichotomous interpretation of the consumption of Western and non-Western brands in China. The dominant position is that Chinese consumers are driven by a desire to imitate the lifestyles of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012794047
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000536855
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000544721
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000548007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000903778
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000907016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000911973
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000932003