Showing 1 - 10 of 1,856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003356214
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003893061
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003597453
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003985837
In this dissertation the influence of social networking sites (= SNSs) on the daily lives of their users was analyzed. In the theoretical part, the concept of online social capital was developed as a theoretical framework through which to understand and analyze the use of these websites. On the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010530900
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010231218
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010233948
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010199743