Showing 1 - 10 of 60
Post-purchase consumer behavior is an area of consumer research that is underdeveloped. One new phenomenon that can be used to study post-purchase consumer behavior is the individual behavior related to “socially-visible brands.” A socially-visible brand (SVB) is a brand located on or near a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009429322
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003868221
Die kriminalsoziologische Untersuchung nimmt die Welt der privaten Kontrolle von Wirtschaftskriminalität im Geschäftsleben in Deutschland in den Blick. Leitend sind Fragen der Inklusion und Exklusion von sowohl privaten externen (Wirtschaftsdetekteien, forensische Berater) als auch staatlichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003929063
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008731353
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011378804
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009745969
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011456533
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011456545
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003403728