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Conference proceedings
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Bibliographie
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23
Handbuch
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19
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Bibliografie
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Pflaum, Dieter
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Koschnick, Wolfgang J.
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Seebohn, Joachim
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Bäuerle, Ferdinand
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Baker, Michael J.
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Gruber, Clemens M.
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Konstantinova, D. H.
2
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Kierkegaard, Lise
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Paetzel, Hans W.
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Peltzer, Karl
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Pepels, Werner
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Randa, Lis
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Rosenberg, Jerry M.
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Strauf, Hubert
1
Wehrmann, Helmut
1
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IP Deutschland GmbH <Köln>
1
Language Programmes Development Centre <Ismaning>
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Walter de Gruyter & Co.
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Grundriß der Werbung
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Der Handel. Edition / Enzyklopädie des Handels
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ETB / Econ-Praxis
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Enzyklopädie des Handels
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1
Lexikon der Werbung
Pflaum, Dieter
(
ed.
);
Bäuerle, Ferdinand
(
contributor
)
-
1995
-
6., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000541970
Saved in:
2
Lexikon der Werbung
Pflaum, Dieter
(
ed.
);
Bäuerle, Ferdinand
(
contributor
)
-
1983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000075721
Saved in:
3
Macmillan dictionary of marketing and
advertising
Baker, Michael J.
(
ed.
)
-
1984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000080100
Saved in:
4
Complete multilingual dictionary of
advertising
marketing and communications : English-French-German
Paetzel, Hans W.
-
1990
-
1990 print
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000138253
Saved in:
5
Handlexikon des Werberechts
Wehrmann, Helmut
-
1971
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000038502
Saved in:
6
Lexikon der Werbung
Pflaum, Dieter
(
ed.
);
Bäuerle, Ferdinand
(
contributor
)
-
1986
-
2., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000045218
Saved in:
7
Standard-Lexikon Werbung, Verkaufsförderung, Öffentlichkeitsarbeit
Koschnick, Wolfgang J.
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000321824
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8
Advertising
dictionary
Koschnick, Wolfgang J.
(
ed.
)
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000881348
Saved in:
9
Marketing reklám : ötnyelvű értelmező szótár
Bienerth, János
(
revision
)
-
1989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000770266
Saved in:
10
Conquering the market :
advertising
and marketing
Kierkegaard, Lise
;
Randa, Lis
-
1990
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