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address the importance of identifying culture‐specific advertising strategies when targeting global market segments. In … applying this methodology to advertising research, the study analyses German and Japanese magazine advertising targeting women … apparent transnational similarities in advertising aimed at women, the difference‐in‐differences analysis reveals marked cross …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014725475
Print and television advertisements for American products appearing in the USA, Germany and Japan are content analysed … to explore factors influencing the usage of standardised versus specialised approaches in multinational advertising …. Three factors are examined: market distance, product type, and advertising medium employed. The results of this pilot study …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014827605
Investigates the regional standardization issue in global advertising by comparing print advertising of the Pacific … Basin countries of Japan, Taiwan and South Korea. The findings of the study reveal similarities and differences in print … advertising components across the countries. Similarities were identified with respect to the use of photographs, the umber of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014827685
Examines the penetration of television advertising in relation to the qualitative contents; continuity of the … advertising; exposure patterns; and whether or not the advertising is for a new product. Results were found that advertisements … series advertising using the same spokesperson and/or the same tone of appeal achieved deeper penetration than non …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014945746
Abstract This paper examines theoretical and empirical aspects of the employment in Germany from 2000 - 2013. Inspired by Krelle’s (1996) discussion paper relevant German labor market data are traced and it is analyzed to which extend some theoretical employment considerations and labor market...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014630821
Abstract This paper analyses intensity and effects of activation strategies towards older recipients of unemployment …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014586312
Abstract Im Zentrum aktivierender Arbeitsmarktpolitik steht die Erhöhung der Beschäftigungsfähigkeit von Arbeitslosen als Schlüssel einer erfolgreichen Arbeitsmarktintegration. Mit dem Konzept des organisationsbezogenen Arbeitsvermögens schlagen wir eine Erweiterung der bisherigen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014586361
Abstract In diesem Beitrag wird eine spezifische Handlungsstrategie von erwerbsfähigen Arbeitslosen im Umgang mit den Anforderungen an Selbstverantwortliclikeit und Eigeninitiative unter Bedingungen von zunehmender Unsicherheit vorgestellt. Es handelt sich dabei um Personen, die sich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014586457
Abstract Auf Basis einer Auswertung des Panels Arbeitsmarkt und Soziale Sicherung (PASS) gehen wir der Frage nach, wer die dauerhaft vom Arbeitsmarkt ausgeschlossenen Personen sind, und prüfen mit Hilfe einer binären logistischen Regression den Einfluss verschiedener Vermittlungshemmnisse. An...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014586458
Zusammenfassung Die Fluchtmigration stellt in Deutschland aktuell und in der nahen Zukunft eine der größten Herausforderungen für die Arbeitsmarktpolitik dar. Sie ist offenkundig mit zunächst beträchtlichen staatlichen Aufwendungen verbunden. Die These des Überblicksartikels lautet: Wenn...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014586506