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German
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Undetermined
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Wolters, Heiko
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Bernhart, Wolfgang
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Landmann, Ralf
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Grosche, Philipp
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Hoffmann, Bertram
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Junker, Heinz K.
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Skocic, Armin
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Institution
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ESCP Europe Wirtschaftshochschule <Berlin>
1
Roland Berger Strategy Consultants
1
Published in...
All
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
4
Gabler Edition Wissenschaft
2
Forschungsbericht / Humboldt-Universität zu Berlin, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Institut für Management
1
Gestaltung von Organisationsgrenzen
1
Management Consulting Fieldbook : die Ansätze der großen Unternehmensberater
1
R
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
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Source
All
ECONIS (ZBW)
11
USB Cologne (EcoSocSci)
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1
The future of the automotive industry : challenges and concepts for the 21st century
Landmann, Ralf
(
contributor
);
Wolters, Heiko
(
contributor
); …
-
2001
-
Updated translation
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001511910
Saved in:
2
Die Zukunft der Automobilindustrie : Herausforderungen und Lösungsansätze für das 21. Jahrhundert
Wolters, Heiko
(
ed.
);
Landmann, Ralf
(
ed.
); …
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013514889
Saved in:
3
Modul- und Systembeschaffung in der Automobilindustrie : Gestaltung der Kooperation zwischen europäischen Hersteller- und Zulieferunternehmen
Wolters, Heiko
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000919366
Saved in:
4
Modul- und Systembeschaffung in der Automobilindustrie : Gestaltung der Kooperation zwischen europäischen Hersteller- und Zulieferunternehmen
Wolters, Heiko
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000549421
Saved in:
5
Wertmaximierung im Kundenmanagement: die CRM-Value-Map - ein Ansatz von Deloitte Consulting
Landmann, Ralf
;
Skocic, Armin
- In:
Management Consulting Fieldbook : die Ansätze der …
,
(pp. 369-387)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001969100
Saved in:
6
Focus on corporate culture and networks : how automotive companies successfully coordinate their activities across borders ; a survey of the automotive industry
Schmid, Stefan
;
Grosche, Philipp
;
Bernhart, Wolfgang
; …
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008990608
Saved in:
7
Die Gestaltung von Systempartnerschaften zwischen Automobilherstellern und ihren Zulieferern : eine spieltheoretische Analyse
Kleinaltenkamp, Michael
;
Wolters, Heiko
- In:
Gestaltung von Organisationsgrenzen
,
(pp. 45-78)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001320682
Saved in:
8
Purchasing in the European automotive industry : an empirical study of European assemblers
Wolters, Heiko
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004204962
Saved in:
9
A conceptual framework for optimizing the assembler supplier relation with system sourcing : the case of the German automobile industry
Wolters, Heiko
;
Schuller, Frank C.
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004218358
Saved in:
10
Die Zukunft der Automobilindustrie : Herausforderungen und Lösungsansätze für das 21. Jahrhundert
Wolters, Heiko
(
contributor
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004569840
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