Showing 1 - 10 of 52,192
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003881482
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001962021
Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Institutional Routines and the Victorian Publishing Industry -- Chapter 3: Authorship: Legitimation of a Literary Profession -- Chapter 4: Literary Agents: Middlemen of the Industry -- Chapter 5: Publishing Power Houses -- Chapter 6: The Macmillans: A...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398909
This book explores the business practices of the British publishing industry from 1843-1900, discussing the role of creative businesses in society and the close relationship between culture and business in a historical context. Marrisa Joseph develops a strong cultural, social and historical...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012154770
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004831886
Produkte bzw. Leistungen der Medienbranche lassen sich vollständig digitalisieren und in digitalisierter Form distribuieren. Hierdurch ist die Medienbranche wie kaum eine andere von Innovationen der Informations- und Kommunikationstechnik tangiert. Das vom BMBF im Rahmen des Schwerpunktes...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015075288
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001732372
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004555183
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008730080
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004378203