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Marketingcontrolling durch Mar...
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Market research
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Marktforschung
3
Brand management
2
Innovation
2
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2
Markenartikel
2
Markenführung
2
Market failure
2
Marketing
2
Marketing management
2
Marketingmanagement
2
Marktversagen
2
01.04.1985
1
Arbeit
1
Arbeitspsychologie
1
Betriebspsychologie
1
Brand
1
Business process management
1
Chemical industry
1
Chemieindustrie
1
Credibility
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Deutschland
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Erfolg
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Ergonomics
1
Ergonomie
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1
Faktorenanalyse
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Globalisierung
1
Globalization
1
Hans-Willi Schroiff
1
Henkel Kommanditgesellschaft auf Aktien
1
International marketing
1
Internationales Marketing
1
Knowledge management
1
Labour
1
Loss
1
Multinationales Unternehmen
1
Neuromarketing
1
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Type of publication
All
Article
18
Book / Working Paper
3
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
9
Book section
9
Case study
1
Collection of articles of several authors
1
Conference proceedings
1
Fallstudie
1
Interview
1
Konferenzschrift
1
Sammelwerk
1
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Language
All
Undetermined
9
German
8
English
4
Author
All
Schroiff, Hans-Willi
21
Blair, Margaret H.
2
Müller, Tina
2
Arnold, David J.
1
Debus, Günter
1
Häusel, Hans-Georg
1
Lachmann, Ulrich
1
Paulus, Herta
1
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less ...
Institution
All
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
1
West European Conference on the Psychology of Work and Organization <1985, Aachen>
1
Published in...
All
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
7
Effizienz statt Verantwortung? : Anforderungen, Ansätze und Methoden ; [die als Manuskript gedruckten Beiträge wurden auf dem XXIX. Kongress der Deutschen Marktforschung vom 29. - 31. Mai 1994 in Bremen als Vorträge gehalten]
1
Handbuch Marketingcontrolling : Marketing als Motor von Wachstum und Erfolg
1
Innovationserfolg : Management und Ressourcen systematisch gestalten
1
Market research best practice : 30 visions for the future ; a compilation of discussion papers, case studied and methodologies from ESOMAR
1
Market research handbook
1
Marketing and research today : the journal of the European Society for Opinion and Marketing Research
1
Media & Marketing : ein Magazin der Produktamilie W & V
1
Neuromarketing : Erkenntnisse der Hirnforschung für Markenführung, Werbung und Verkauf
1
The global market : developing a strategy to manage across borders
1
Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markenführung
1
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less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
12
OLC EcoSci
9
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1
-
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1
"Eine gute Neuro-Theory of Mind löste viele Kontroversen im Marketing" : Interview mit Hans-Willi Schroiff
Schroiff, Hans-Willi
;
Häusel, Hans-Georg
- In:
Neuromarketing : Erkenntnisse der Hirnforschung für …
,
(pp. 213-216)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010341959
Saved in:
2
Perspektiven der empirischen Marktforschung im Unternehmenskontext : Innovation ; Qualität ; Verantwortung
Schroiff, Hans-Willi
- In:
Effizienz statt Verantwortung? : Anforderungen, …
,
(pp. 21-34)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001317786
Saved in:
3
"Speerspitzen-Innovation" : ein Denkmodell für erfolgreiche konsumentenzentrierte Neuprodukte
Schroiff, Hans-Willi
- In:
Innovationserfolg : Management und Ressourcen …
,
(pp. 85-103)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011283109
Saved in:
4
Durchführung des Markttests
Schroiff, Hans-Willi
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001581371
Saved in:
5
Neuroökonomie als Basis für strategische Markenführung
Schroiff, Hans-Willi
- In:
Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für …
,
(pp. 301-314)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003992389
Saved in:
6
Marketingcontrolling durch Marktforschung
Schroiff, Hans-Willi
- In:
Handbuch Marketingcontrolling : Marketing als Motor von …
,
(pp. 678-689)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001623279
Saved in:
7
Creating competititive intellectual capital : the Henkel case
Schroiff, Hans-Willi
- In:
Market research best practice : 30 visions for the …
,
(pp. 213-228)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003551652
Saved in:
8
The market research process
Schroiff, Hans-Willi
- In:
Market research handbook
,
(pp. 99-128)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003548576
Saved in:
9
Strategies for managing brand and product in international markets
Schroiff, Hans-Willi
;
Arnold, David J.
- In:
The global market : developing a strategy to manage …
,
(pp. 163-179)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002120150
Saved in:
10
The psychology of work and organization : current trends and issues ; selected and edited proceedings of the West European Conference on The Psychology of Work and Organization, Aa...
Debus, Günter
(
ed.
);
Schroiff, Hans-Willi
(
contributor
)
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009701351
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