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Zusammenfassung Dieser Beitrag untersucht, inwiefern die Sapir-Whorf- Hypothese, die die Abhängigkeit des Denkens von der Sprache postuliert, einen Erklärungsansatz zur raumsemantischen Konstruktion des touristischen Südens liefern kann. Sie dient als Analyseraster in Verbindung mit...
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Zusammenfassung Die Sozialfigur „Tourist“ genießt sowohl in der akademischen als auch in der populärwissenschaftlichen Literatur mehrheitlich keinen guten Ruf. Die mit ihr verbundenen negativen Konnotationen sind zahlreich und umfassen ebenso Adjektive wie auch Tierbezeichnungen oder...
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Gegenstand dieser Arbeit ist die Betrachtung der Reputation eines Unternehmens aus ?konomischer Sicht. Die Zusammenfassung von Beurteilungen der Unternehmensaktivit?ten durch wirtschaftlich relevante Interessengruppen bildet eine Unternehmensreputation. Die Reputation wird hier mit einem...
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points they find relevant for a research program concerning the image within print advertising. Here, ontological and …
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oriented autonomously from other spheres can contribute to a semiotics of the image of self as this is construed interpreting … mistakenly as a literary critic precisely because of this. In this framework, he analyses the signs forming one's own image of …
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a main reason for these firms to start adopting online strategies. Specifically, reputation and image are inherent to … design, the authors find that the influence of reputation, image and social media on e-reputation differs based on the status …
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In this paper two aspects of the issue will be discussed. First, there is the role of authorities, NGOs in forming the multicultural environment in the city with cultural diversity. Second, the city as social context, the images and myths of the city determine discourse on multiculturalism and...
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has yet considered the image effects of ambush marketing using a causal model. Thus, the present paper provides a causal … model of ambush marketing focusing on cognitive and affective image and their effects on downstream variables such as … affective image has a stronger impact on attitude towards the ambusher brand. In contrast, for atypical sport brands cognitive …
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