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This study develops and applies a rigorous methodology to estimate the incidence of counterfeit and pirated items in world trade. This methodology can be used in the future to refine the assessment as the quality and quantity of data improve. The study also provides an analysis of the market for...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012440564
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10003472456
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Markenschutz heute in Theorie & Praxis -- Marken- und Produktpiraterie - Herausforderungen an den rechtlichen … Produktpiraterie zu einer ernstzunehmenden Bedrohung erwachsen. Angesichts signifikanter Defizite in der Durchsetzung von Markenrechten … hinreichend. Der Inhalt · Markenschutz heute in Theorie & Praxis · Marken- und Produktpiraterie – Herausforderung an den …
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Grundlagen zur Marken- und Produktpiraterie.- Durchsetzung von Schutzrechten in Deutschland und der EU.- „Modus … Operandi“ der Produktpiraten -- Positionierung Chinas zum Thema Produktpiraterie.- Ganzheitliches Konzept gegen Marken- und … Produktpiraterie -- Aufbau einer Anti-Counterfeit Task Force -- Untersuchung von Fälschungen und Risikoanalyse -- Organisatorische …
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Consumers today are challenged by growing amounts of information and wider choices of products, requiring them to develop skills and knowledge for making good choices in complex markets. This publication examines the approaches that governments use to promote consumer education in OECD and some...
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