Showing 1 - 10 of 177,214
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010258455
In den letzten Jahren haben zahlreiche Beispiele gezeigt, dass Geschäftsmodelle für den Erfolg oder Misserfolg eines Unternehmens verantwortlich sind. Vieles spricht dafür, dass Wettbewerbsvorteile in Zukunft nicht nur durch überlegene Produkte oder Geschäftsprozesse, sondern auch durch...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515782
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003796769
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015063471
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012209754
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010462619
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002470525
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011785779
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012506679
The article investigates determinants of usage intention (IU) of online travel agencies' (OTAs) services by consumers and their propensity for word-of-mouth (WOM). The determinants represent two groups of factors: (1) items reflecting the perceived quality of OTAs' platforms (PQ) and (2) those...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013471290