Showing 1 - 10 of 168,538
Ergebnisse, die die Ungleichheit dieser Konzepte innerhalb von drei Ländern - Tschechien, Ungarn und Polen - aufzeigen. … countries that are now full EU members - the Czech Republic, Hungary and Poland. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010126560
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003477974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003748587
EU-Mitglieder -- 1 Polen -- 2 Slowakei -- 3 Tschechien -- 4 Ungarn -- Europa und USA -- 5 Belgien -- 6 Dänemark -- 7 … verlassen Inteligo erschließt neue Adresspotenziale in Polen -- 3 Internationaler Dialog für die erfolgreiche Neukundengewinnung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018991
Entwicklung und Grundlagen des internationalen Direktmarketing Nationales versus internationales Direktmarketing Prozesse und Rahmenbedingungen des internationalen Direktmarketing Internationale Direktmarketingstrategien von Unternehmen Erfolgsfaktoren des internationalen Direktmarketing Neue...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002493684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000959001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000416288
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009663677
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009761617
This article examines patterns of competence-building in foreign subsidiaries located in new member states of the European Union. Among the theoretical foundations of this paper are the concepts of dynamic capabilities and subsidiary-specific advantages. We consider subsidiary competences as a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009785061