Showing 1 - 10 of 1,617
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004763876
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013536921
Neben der Bewahrung der olympischen Idee und der Organisation der Olympischen Spiele liegt die Vermarktung des Wettbewerbs im Aufgabenbereich des IOC. Hierbei wird jedoch nicht nur die sportliche Leistung im Wettkampf vermarktet, sondern ein komplementäres Gut, bestehend aus der sportlichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012433289
This paper studies the incentives for interim voluntary disclosure of verifiable information in probabilistic all-pay contests. Provided that the contest is uniformly asymmetric, full revelation is the unique perfect Bayesian equilibrium outcome. This is so because the weakest type of the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012420693
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000555815
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000336333
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000116792
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000690487
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000067105
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000041356