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In order to forecast major paradigm shifts in any industry, one needs to understand the driving forces of change. This paper focuses on the retail industry and tries to identify decisive factors which shape this industry's future. Based on the findings of Numberger/Rennhak (2005) a set of...
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Publishers are activley selling Cross Media Advertising. An experiment was conducted in order to compare advertising effectiveness of cross media advertising with pure internet and print advertising...
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In order to forecast major paradigm shifts in any industry, one needs to understand the driving forces of change. This paper focuses on the retail industry and tries to identify decisive factors which shape this industry's future. Based on the findings of Numberger/Rennhak (2005) a set of...
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Kreditkarten sind schwer differenzierbare „Low-Interest“-Produkt. Kreditkartenanbieter sprechenihre Kunden emotional an und versuchen so, Markenaffinität bei den Kunden zu schaffen. MüssenBanken und Sparkassen im EC-Kartengeschäft ähnlich agieren, wenn sie ihre heute überlegenePosition...
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Bankleistungen sind immateriell und nur schwer differenzierbar: Produktmerkmalen wird beiLow-Involvement-Leistungen, wie z.B. der Führung des Girokontos, von den Kunden wenigBedeutung zugemessen.1 Anbieter haben hier Schwierigkeiten, tatsächlich bindende Leistungsvorteilezu vermitteln.2 Banken...
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In der Beratung zu Rentenversicherungen spielt man in der Regel mit zwei Daten: den Beiträgen,die ein Anleger monatlich zahlen möchte, und den zu erwartenden Renten. Entweder, einKunde gibt die Sparbeiträge an, und erhält als Ergebnis einen Betrag für Garantierente...
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10003800529
In order to forecast major paradigm shifts in any industry, one needs to understand the driving forces of change. This paper focuses on the retail industry and tries to identify decisive factors which shape this industry's future. Based on the findings of Numberger/Rennhak (2005) a set of...
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