Showing 1 - 10 of 28,935
More and more companies realign their competencies to offer integrated bundlesof products and services with the goal to solve customer problems (Leimeister etal. 2009). The customers are not interested in products or services per se, but theywant their problems to be solved (Böhmann und Krcmar...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009022179
Eine möglichst vollständige Erfüllung von Kundenanforderungen und eine Differenzierungvon Wettbewerbern sind zwei Faktoren, die produzierende oder dienstleistungsanbietendeUnternehmen beeinflussen (Böhmann und Krcmar 2007,Leimeister und Glauner 2008). Deswegen ändern viele Unternehmen ihre...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009022180
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012042460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002060785
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003666449
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003494269
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003721329
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003820608
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008936373